...

می دونی ، من الان جزو دلزده ترین آدمای دنیا محسوب میشم و ... من واقعا نمی دونم از کجا باید غرغرامو شروع کنم ...


ببین ، من تمام تلاشمو برای کنکور میزارم (و برای نهایی) ولی نمی خوام جزئی از این جمع باشم که تمام تصورشون از دنیا کنکوره . نمی خوام از هر دو کلمه ام یکیش کنکور باشه و اون یکیش نهایی. من نمی خوام کتاب خوندنو کنار بزارم . نمی خوام توی خواب با اوربیتال و ژنتیک سر کنم و نمی خوام تمام آرزومو به این محدود کنم که دو تا تست بیشتر بزنم ...

امروز روز اول مدرسه ها بود و من هر لحظه اش بیشتر از قبل با خودم درگیر بودم ، من توی بهترین کلاسِ بهترین دبیرستان مشهد درس می خونم و هر روزم با آدمایی سپری میشه که توی تابستون روزی هشت ساعت می خوندن و هیچوقت نمی فهمن که چرا من و فرزانه انقدر با شور و ذوق از بازی تاج و تخت حرف میزنیم ... من از صمیم قلب دوستشون دارم ولی نمی فهمم چجوری باید دو سال باهاشون ، توی این جو مسموم سر و کله بزنم.

من نمی خوام مثل یه برده برای کنکور باشم ، نمی خوام مثل احمقا تمام دنیامو به این ببندم که درصد فیزیکم چند میشه.

و می دونی نکته ی غم انگیزش کجاس ؟ ... به هر کی این حرفا رو میزنم یه نگاه ملامت بار بهم میندازه و درباره ی این حرف میزنه که منم دارم مثه آدمایی حرف میزنم که سر و کلشون آخر به دانشگاهایی مثه پیام نور علی آباد کتول افتاده ... تو بهم ایمان نداری ؟

۶
یک نفر
۰۳ مهر ۲۱:۵۶
این تلاشِت هیچ وقت بدون جواب نمیمونه ..

تو پیام نورِ علی آباد میبینمِت :دی

پاسخ :

کلا پست در مورد تلاش نبود راستش

:|
آرزو ^_^
۰۳ مهر ۲۲:۲۴
قبولت دارم .
اگه هر دو سال رو در حد اعتدال بخونی حله ؛ به فعالیتای دلخواهت هم میتونی برسی شاید کمی و فقط کمی محدودتر  .
نگران جو هم نباش ، همین که حداقل دوستت مثل تو فکر میکنه عالیه 

پاسخ :

راستش جو واسه من خیلی مهمه ... حد اعتدال ینی چقدر ؟
میم حا
۰۳ مهر ۲۲:۴۴
مشکل اینجاس همه فک میکنن کنکور یعنی تلاش خیلی زیاد 
و بریدن از همه چیز برای رسیدن به یه چیز 

پاسخ :

من با همون بریدن از همه چیز مشکل دارم.
نت فالش
۰۳ مهر ۲۳:۰۵
ببین تسترال نشی:)))) بخدا ول کن اون مدرسرو:دی

+ رطب خورده و اینا هستم البته که هنوزم دارم رطب می خورم.

پاسخ :

تسترال چیه؟تسترال هری پاتر؟:-o

ینی چی کلا؟
یک نفر
۰۳ مهر ۲۳:۳۶
میدونم منم فقط راجع به خطِ اول گفتم :|
راستش رو بخوای چیزی به ذهنم نیومد کامنت بزارم ، گفتم حداقل یه کامنت پندآموز بزارم :/

پاسخ :

:))))
آرزو ^_^
۰۴ مهر ۲۰:۱۴
یعنی بعدا نه از زیاد خوندنت پشیمون شی و نه از کم خوندنت :)

پاسخ :

باشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان