139

من نمی خوام به هیچ کدوم از افراد کوچکتر از خودم توهین کنم(که بزرگتریناشون مسلما پایه ی دهمند) ولی عمیقا ناراحتم از این که قراره سال بعدی مدرسه ی محبوب ، قشنگ و بزرگم پر از این جغله های جوگیر و تازه دبیرستانی باشه.و داغون شه ... و شلوغ.
۳
یک علی
۲۸ شهریور ۱۲:۴۶
خب حالا خدا رو شکر من دبیرستانی نیستم و میرم هنرستان ^__^
#آخِیـــــــش :دی

پاسخ :

ببین فرزندم ، تو الان باید به عنوان دهمیِ غیور منو فحش بارون کنی نه این که به من حق بدی :|
پاییزِ سالِ بعد
۲۸ شهریور ۱۲:۵۲
یه روزی میرسه که این روزا میشه حسرت...

پاسخ :

خب ، من هیچوقت نگفتم که دست از عاشق این مدرسه بودن برمی دارم ... فقط میگم دلم نمیاد این مدرسه رو با کس دیگری شریک بشم.
یک علی
۲۸ شهریور ۱۲:۵۶
غیور چیه بابا :|
منم همین حسِ رو ، رویِ بچه هایِ مدرسه قبلی دارم :/

پاسخ :

خوبه واقعا ... همدیگرو درک می کنیم ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان