Close your mind .... or take a risk

Up and UP


میای بریم تو دنیایی که کلدپلی ساخته ، زندگی کنیم؟

۳
یک علی
۲۶ شهریور ۲۲:۰۰
بهترین موسیقی راک :)
زیاد راک گوش نمیدم ولی بهترین هایِ راک رو باید گوش داد :)

پاسخ :

راستش این شباهت زیادی به آهنگ ـای راک دیگه نداره 
البته من کلا یکم در تشخیص این سبک ـا میمونم :))
Mission Blue
۲۶ شهریور ۲۲:۱۲
من میام. من میام. هزار بارم میام!
تو وبلاگم هم نوشته بودم که حاضرم تا آخر عمرم تو این موزیک ویدیو زندگی کنم!

+ از همین تریبون استفاده می کنم و تشکر می کنم بابت آهنگی که از تروی سیوان معرفی کرده بودی. خیلی خوبه:)

پاسخ :

:**
دیده بودمش :))

+ مرسی ^_^ خودمم عاشقشم 
دختر حــَوا :)
۲۶ شهریور ۲۲:۳۴
سارا دقیقا چجوری باید راک و از پاپ تمیز بدیم؟ :| تو بلدی؟ :|

پاسخ :

من خودم هنوز تو تشخیص کلاسیک از راک موندم ،خواهر :)))
کلا به اینا اهمیت نده :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان