123

قبلا فک می کردم که درسته که کنکور سخته ، ولی جدا ترسیدن نداره. ولی خب ، از پریروز که کتابای سومو گرفتم و چشمم به زمین شناسی و دین و زندگی افتاد و از وقتی که فهمیدم باید رنگ ترکیباتی که توی شیمی 3 اومده رو حفظ کنم ، هر دو دقیقه یه نگاه پر اندوه به کتابام میندازم بعد به این فک می کنم که چجوری تا دو سال دیگه این چرت و پرتا رو حفظ کنم؟

۸
آرزو ^_^
۲۰ شهریور ۱۱:۰۹
میدونم مسخره است ولی سعی کن به این چرت و پرتا علاقمند شی
اون موقع انقدر لذت می بری از حفظ کردنشون که فکرشم نمیکنی :)

پاسخ :

خب ببین ، من هیچ فرد زنده یا غیر زنده ای نمی شناسم که از حفظ کردن رنگ باریم سولفات و هزاران ترکیب دیگه ، هیچ لذتی ببره
و خب ، همگان قبول دارن که دین و زندگی دبیرستان ، اونم با یه دبیر فوق مسخره حتی ذره ای قشنگ به نظر برسه
رگـ ـها
۲۰ شهریور ۱۲:۱۶
فاطمه هستم یک داغ دیده! :| 
سلام سارا :))

پاسخ :

خوشبختم :))
• عالمه •
۲۰ شهریور ۱۳:۵۳
تو هم تجربی میخونی؟ هوف! متنفر بودم از رشته م.

پاسخ :

من متنفر نیستم ولی حقیقتا در حال سکته کردنم :(((
دختر حــَوا :)
۲۱ شهریور ۱۲:۲۵
سارا باید بگم درمورد زمین شناسی اصلا نگران نباش. یعنی خب، ما واسه امتحان نهایی زمین شناسیو واقعا خوردیم. یعنی کلمه به کلمه و من اون امتحانو 19.75 شدم. ولی خب تو امسال خودتو نکش چون تاثیرا مثبت شده و اون روز به ما نگفته بودن که اینجوری میشه. یعنی اون همه زحمتون رسما به باد رفت. بعد واسه کنکورم ما اصن زمین نمیخوندیم. یعنی هیشکی نمیخوند چون ضریبش واسه زیرگروه1 (پزشکی و پیراپزشکی) صفره :| و واسه زیرگروه2 (داروسازی و رشته های مربوط بهش-شیمی و اینا) یکه! یعنی کلا نمی ارزه اوووونهمهههه کانی و سنگ و رنگاشون و جلاشون و عناصرشونو حفظ کنی براش. بجاش وقت بذاری برا فیزیک مثلا یه تست بیشتر بزنی تاثیرش سه برابره.

بعد درمورد دین و زندگیم نظری ندارم چون شخصا عاشقش بودم :)

پاسخ :

اوه سارا ، من اصن نمی دونم بیوتکنولوژی چه زیر گروهیه :)) کاش زیرگروه 1 باشه :))

من ازش متنفرم  .... ینی یه جوریه که زیستو بیشتر از دین و زندگی می زنم
Utuber
۲۱ شهریور ۱۶:۰۵
شما دهمی یا سوم دبیرستان؟ O.o (شایدم یازدهم!؟)
اون موقع که پرسیده بودی هم بگم 16 سالمه :) سوم ریاضی ـم.
ولی به هر حال میدونم و امیدوارم که موفق بشی :)*

پاسخ :

سومم :))
ممنون ، تو هم :))
Utuber
۲۱ شهریور ۱۶:۲۴
راستی عکس قبلیت که باهاش کامنتا رو جواب میدی کتاب "آخرین شاهدان" بود؟ :))

پاسخ :

نه ، فک کنم عکس بچه هایی بود که در طول جنگ جهانی دوم یه جایی پناه گرفته بودند :)
دختر حــَوا :)
۲۱ شهریور ۲۰:۲۴
بیوتکنولوژی زیرگروه یکه =))

پاسخ :

عاشقتم ینی :))
دختر حــَوا :)
۲۱ شهریور ۲۰:۴۴
سارا کلی احساس بزرگی بم دست میده که میام تو این موارد نظر میدم =)))

پاسخ :

کاملا مشحصه اصن :)))
از کامنتت ذوق چکه می کنه :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان