چیزایی که راجع به مردم نمی‌فهمم (۸۶۷۸۷۶۵)

چرا استفاده از هندزفری انقدر نامرسومه تو این مملکت؟
۶
سمانه (رنگی)
۱۵ دی ۲۱:۰۱
دقیقا. منم همش با این قضیه مشکل دارم. من رفتم تو نخ هدفون. البته با هندزفری مشکل دارن. چه برسه هدفون !!!!

پاسخ :

آخه خب، واقعا نمی‌فهمم، آهنگ حمیرا یا هر کی رو، کی واقعا تو یه محیط عمومی پلی می‌کنه؟
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۵ دی ۲۲:۰۹
فرق هندزفری با هدفون چیه؟

پاسخ :

شاید چون هدفون صعب‌الحمل تره
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۵ دی ۲۲:۴۵
نه، من نمیدونم فرقشون چیه. مگه جفتشون یکی نیستن؟ :|

پاسخ :

نه تا جایی که من آموختم :)) بابا هندزفری چیزای کوچک‌ترند، هدفون‌ها بزرگ‌ترند
سمانه (رنگی)
۱۵ دی ۲۳:۰۰
حمیرا؟! تو محیط عمومی؟!!!

پاسخ :

هوم :))
نت فالش
۱۶ دی ۱۱:۰۱
با چنان چیزای عجیبی تو تهران مواجه می شی که من بعد ۱۷ سال فقط یه بار ساعت دوازده‌شب تو پارک شاهدش بودم. :))

پاسخ :

بابا این هندزفری نذاشتن رو من خیلی این جا دیدم
| Avonlea |
۱۷ دی ۰۱:۰۱
بعد اینایی که تو اتوبوسای بین شهری هندزفری نمیذارن دیگه خدان. فک کن کل سفر یه نفر پشت سرت بلند داره آهنگ گوش میده انگار نه که منم میتونم هندزفریمو درآرم و بلند بلند کلدپلی پخش کنم :|

پاسخ :

یه بار تو قطار اتوبوسی، یه پسره که جلوی ما بود با صدای بلند نوحه گذاشت و خودش گرفت خوابید :)) آدم میل می‌کرد با تریلی هیجده چرخ از روش رد شه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان