از بحران شونزده سالگی به بحران هیفده سالگی تا بحران هیجده سالگی الی آخر

این سیستم «گهی زین به پشت و گهی پشت به زین» رو واقعا نمی پسندم. ترجیح می دم کل زندگیم زیر لگد اسب حتی باشم ولی انقدر احساسات متنوع ویرانگر، آشفته ام نکنن.


* واقعا زندگی جالب و حیرت انگیزی دارم. دو تا سنجش قبلی غر زدم که رتبه ۱۲۰ چیه آخه، حداقل دو رقمی می خوام. این بار ۱۹۰ شدم. الانم دارم برای چار رقمی هدفگذاری می کنم. و حدس بزنین چی، الانم مامانم گفته ترجیحا به بابام نگم. هدفگذاریتون این باشه که شبیه مامان بابای من نشین. حرف رودریک رو هم قانون زندگیتون قرار بدین. «توقع بقیه رو از خودتون پایین نگه دارید که با هر چیزی بتونید خوشحالشون کنید.»

۲
کروکدیل بانو
۱۲ خرداد ۲۱:۴۶
سخت نگیر به خودت...طبیعیه دم کنکور...و مطمئن باش نتیجش خوب میشه :)

پاسخ :

امیدوارم :)
رها
۱۳ خرداد ۱۵:۱۹
یا پنج تن.120 کشور؟ :))

پاسخ :

نه بابا ، منطقه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان