هیچوقت هیچوقت با دوستای برادر بزرگتون که از قضا دیوانه ای چیزیه , برخورد نداشته باشین

خدایا ما رو از کسایی که دو تا مقاله ی روانشناسی خونده اند و فک می کنن دیگه می تونن تمام اسرار درونی و مشکلاتت رو بفهمن , حفظ کن.


همینطور از کسایی که فک می کنن چقدر شخصیت پیچیده ای داری وهر حرفی که می زنی باید سه ساعت نگاهشونو تحمل کنی.لعنتی من فقط خجالتی ام و بعضی مواقع خود درگیر.هیچ چیز جالبی ندارم که باهاش درگیر شی.

۴
جو لیک
۱۰ خرداد ۱۶:۳۲
تو هدر بنویس، تو بلاگرا روان شناس و خود روان شناس پندار زیاده :دی

پاسخ :

طولانیه خب :))
البته بیشتر برای دنیای واقعی گفتم
.. Elcerodito ..
۱۰ خرداد ۱۹:۱۸
امان از این تیپ مخلوقات ...
چه بسا خودمم گاها دچار این دست توهمات میشم ولی میدونم درست نیست و سعی میکنم اونجوری نباشم

پاسخ :

آفرین :))
پیمان محسنی کیاسری
۱۱ خرداد ۲۳:۰۷
در جواب نفر اول باید بگم
تو بیان و کلا این هشت‌سال وبلاگ‌خوانی من اون افرادی که فکر می‌کردن بقیه یه مشکلی دارن و مشکل از خودشون نیست؛ بسار بسیار بیشتر از تمام روان‌شناس‌پندارها بودن.
انگار که افراد سالم تو وبلاگ‌ها جمع شدن و همه مشکل‌ دارها اون بیرونن!

پاسخ :

خب ربطی نداره در‌کل ، میگم ینی خپدروانشناس پندار نباشید ، این که اون افراد گروه اول بیشترن دلیل نمیشه گروه دوم خوب باشن
جو لیک
۱۳ خرداد ۱۸:۵۵
بلاگر ها اینکه یکی مشکل داره رو میبینن و به رو میارن و در موردش می نویسن و غر غر می کنن. ولی، من تا حالا ندیدم بلاگری قائل به این باشه که من بی نقص و بی نظیر و پرنسس پری کوچولوی بالرین دامپزشک هستم. حتی نوجوانان دهه هشتادیمون. فرضا، اینکه پست آخر من در مورد اینه که ملت خیلی تعارف می کنن، دال بر این نیست که من فکر می کنم همه خرن من خوبم.
ولی، تعداد زیادی بلاگر روان شناس داریم، تعداد زیادی دانشجوی روان شناسی داریم که متاسفانه فکر می کنن روان شناس شدن دیگه، و اقدس خانم درون همه مون-که معتقده همه چی از افسردگی تا شکستگی مهره چهارم کمر با خاکشیر خوب میشه و طب سنتی پاسخگوی همه چی هس- هم فعاله. بنابراین اینکه بیای بگی من غمگینم و بیست و چهارتا کامنت دریافت کنی که از pms تا افسردگی، از امواج هورمونی دوران بلوغ به غم فراگیر زمستانی، و از گودرز به شقایق رو بهت ربط داده و درمانش رو پیشنهاد داده ن، اصلا و ابدا دور از ذهن نخواهد بود.

-از منبر پایین می آید-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان