بیاین یه چیزی بگین :))

ببین کلا یه قابلیتی تو من هست که اگه در طول یه هفته کنکور و فاینال زبان و کلاس طراحی و آزمون علوم پایه داشته باشم بازم در نهایت بیکار می مونم و می شینم به تک تک افراد تو کانتکتام پیام می دم "حوصله ام سر رفته … حوصله ام سر رفته … حوصله ام سر رفته … حوصله ام سر رفته "

و الانم به دلیل این که هیچکس اونجا تحویلم نگرفت باید بیام اینجا خودمو خالی کنم …. حوصله ام سر رفته  !!!!!!!  


و لازم می دونم بگم این که بیکار می مونم به این معنا نیست که جدا کاری ندارم.منظورم اینه که دیگه از کارای جدی خسته شدم حالا چندان هم مهم نیس که رتبه ی چند کنکور بشی, فاینال زبان و طراحیتو قبول شی , یا آزمون علوم پایه تو به خیر و خوشی بگذرونی.

۸
بلوط ||
۰۸ خرداد ۲۳:۴۸
آره من میگم که پست قبلیتُ خیلی دوس داشتم و برا خودم بوک مارکش کردم :)

پاسخ :

مرسی از این که تحویلم گرفتید :))
اوه , اشک ذوق :))
آرزو ﴿ッ﴾
۰۸ خرداد ۲۳:۵۶
فردا امتحان ترم دارم و تازه شروع کردم. اومدم یه‌سری به بیان بزنم که مطمئن شم کسی پست جدید نذاشته و مجبور شم برم پی کارم؛ و می‌بینم اغلب اونایی که بیشتر دوست دارم پست گذاشتن :| :))
صرفا جهت اینکه یه‌چیزی گفته باشم!

پاسخ :

:))
با تشکر از شما :))
موشک :)
۰۹ خرداد ۰۰:۰۹
من دارم بازی استقلال رو نگاه میکنم دو تا گل خورده متاسفانه :(((

برو یوتیوب چند تا دوربین مخفی ببین بخند . خوبه ؟ 

پاسخ :

تسلیت می گم
برادر، من امروز صبح امتحان ادبیات داشتم.حتی ذات عصیانگرمم نمی تونه چنین چیزی رو بپذیره که شب قبل از امتحان ادبیات تو یوتیوب پلاس بشم :))
کروکدیل بانو
۰۹ خرداد ۰۱:۲۱
انیمیشن ببین ^-^
-وی به آرامی از گوشه ی چپ کادر خارج میشود و برای شونصدمین بار مینشیند تکه هایی از موآنا رو میبیند

پاسخ :

هوم ، من همچنان در انتظار Finding Dory عم :))
آنیتا
۰۹ خرداد ۱۱:۰۹
با دوست عزیزی که گفته برو یوتیوب موافقم!
Hannah Stocking و Lele Pones خیلی باحالن :)) چنل های یوتیوب*
من معمولا یه بازی رو گوشیم دارم اینجور مواقع :)) از این بازیای خرکی که معتاد نمیکنن ولی در نهایت بی مزگی آدمو سرگرم میکنن!

چن تا پیج توییتر معرفی میکنی؟ :D

پاسخ :

شما رو به جواب دوست عزیز ارجاع می دم :))
می بینمشون 
آخه من وقتی حوصله ام سر رفته فقط دوس دارم حرف بزنم :))

توییتر ندارم خب ولی از کانال توییتر که دنبال می کنم پرنسس گیس بریده و میلی پینکمن فاق بلند رو دوس دارم
آنیتا
۰۹ خرداد ۱۴:۰۸
اون که صد البته،
ولی من حوصله سر رفتنای بعد امتحانو گفتم که بطور "زایدالوصفی" خوبن
ولی کلا من بیشعور تر از این حرفام و حتی اگه قرار باشه ١ شب بخوابم یوتیوب میرم
+ادبیات امروز.. کلا ادبیات و دینی یه جورین یه دفعه میبینی برای "یا" ٠.٢٥ گذاشتن!
++جدا؟ من نمیدونستم توییتر نداری! ولی از پستات فک کردم توییتری هستی به شدت :)) یعنی هم داری هم میری هم.... کاش مث اونوریا ما تو توییتر ول بودیم نه تلگرام :(

پاسخ :

می دونی آنیتا ، تو خیلی خوب درک می کنی چیزایی که می گم رو.یکی همون کج شدن خط کسر :)) و یکی هم این خوب بودن «زایدالوصف» بیکاری بعد امتحانا :))
گوشی منم پیشرفته تر از این حرفاس و احتمالا منو نرسونده ب یوتیوب سکته می ده.
من جدا امیدوارم نمره بدن !! ینی یه سری مسایل کهکشانی فلسفی از خودم در آوردم که کلا به مصحح بستگی داره این که صفر بشم یا بیست :))
من احتمالا اصلاااااا توییتری خوبی نمی شم.ینی کلا فلج می شم تو توییتر
• عالمه •
۰۹ خرداد ۱۶:۱۲
راستش نمیتونم چیزی بگم. خودمم به همین مشکل دچارم! اگه راهی پیدا شد منو هم خبر کن!

پاسخ :

حتما
آنیتا
۱۳ خرداد ۱۹:۳۲
افتخار بزرگیه ^___^
ولی متاسفانه من بقیه رو خوب درک میکنم ولی کیه که منو درک کنه...
چون نمیخوام با جو سنگین خط قبل، وبتو ترک کنم، موضوعو عوض میکنم که: میلی پینکمن خیلی خوب بود :*

پاسخ :

خب باید از خودت حرف بزنی :))
آره ، خیلی خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان