دوس دارم بنرش کنم

شاید تا حالا متوجهش نشده باشید؛ اما وقتی تلویزیون می خرید همراه باهاش بهتون کنترلشو می دن که به شما این اجازه رو می ده که از یه کانال به کانال دیگه برید.در نتیجه به جای این بشینین هی توییتای تکراری راجب احسان علیخانی پست کنید ، کنترلو بردارید و بزنید یه شبکه ی دیگه.

۲
موشک :)
۰۷ خرداد ۲۱:۲۰
:)))) به نکته ی خوبی اشاره کردی ولی یه عده دوست دارن صدا و سیما اصلاح بشه تا مجبور نشن جم نگاه کنن . من خودم بعضی وقتا دلم به حال صدا و سیما میسوزه و البته پای ثابت برنامه های من و تو هستم . 

پاسخ :

ببین اعتراض پسندیده اس ولی خب آخه به یه نتیجه ای هم بهتره برسه :)) هر سال داره این توییتای مسخره تکرار میشه هر سالم ماه عسل هست :))
آرزو ﴿ッ﴾
۰۸ خرداد ۰۰:۳۹
من ماه عسل رو دوست دارم:دی
ولی کلا قبولت دارم :)))

پاسخ :

ببین من مامانم از ماه عسل بیزاره ومن واقعا شناختی ازش ندارم.ولی در کل می گم که سر این چیزای کلیشه ای غر نزنن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان