Her

... چند روز پیش رفته بودیم پیش یکی از آشناهامون. همین جمله تا همین جاشم خیلی غم انگیزه. من از آشناهامون (و نه آشناهام) بدم میاد. چون خوش صحبت و خوش خنده و راحتند و این در حینیه که من شبیه کودکی سه ساله و ترسیده ام و حاضرم قرن ها رو دستام راه برم ولی حرف نزنم. چون اصولا من در نهایت خجالتی بودنمم رکم. و خب ، کلا همه چی خیلی قاراشمیش میشه اگه بخوام اجتماعی باشم.

در نتیجه ی کاهش اعتماد به نفسی که از این دیدار زیبا و لذت بخش حاصل شد ، مونا در یک اقدام خواهرانه لیست ویژگی های خاص منو نوشته تا بلکه کم تر غر بزنم و حدس بزنین چی نوشته :

- تنها آدم روی زمین که تام رزنتال گوش میده

- به دنیا اومدن بین روز جهانی تخم مرغ و روز روستا

و یه سری چیزای دیگه که من ترجیح می دم ننویسم چون فراموش کردنش سخت تر میشه‌.

همون یه ذره اعتماد به نفسمم بر باد رفت.

۶
آقای دال
۱۶ ارديبهشت ۲۳:۳۹
ناراحت نباش :)

پاسخ :

:)
حن ‍ا
۱۶ ارديبهشت ۲۳:۴۹
منم هرچی دقت کردم دیدم واقعن هیییچکس تام رزنتال گوش نمی‌ده غیر از این تعداد محدود، خیلی خیلی محدود
و واقعن خیلی جای شکر داره ولی همون‌قدر جای تعجبم داره

پاسخ :

آره ولی به نظر منم خیلی خوبه :)) فقط برای ماس انگار :)) 

آرزو ﴿ッ﴾
۱۶ ارديبهشت ۲۳:۵۲
دومی خیلی جالب بود!
خب اگه مونا هم اینجا رو می‌خوند، لیستش می‌شد مثل این تومارهایی که از دستت میفته زمین و باز میشه تا تهِ اتاق. :)
تو خیلی خوب و خاصی دختر :)
 خودت رو دست‌کم نگیر :))

پاسخ :

نه تو مونا رو نمی شناسی ، با عجز و لابه قبول کرد همونا رو هم بنویسه :))
مرسی ^_^
موشک :)
۱۷ ارديبهشت ۱۷:۲۰
اگر آدم مردم گریز و دیوانه ای مثل من رو میدیدی مطمئن باش به خودت امیدوار میشدی :))

پاسخ :

من مردم گریز نیستم اصلا
فقط وقتی تو یه جمع راحت نباشم رسما لال می شم.
Mission Blue
۱۹ ارديبهشت ۰۹:۴۳
مرسی از تو و حنا که من رو وارد جرگه ی تام رزنتال گوش کن ها کردید^_^

+حنا دیگه وب نداره؟:-؟

پاسخ :

^_^

چرا , bonaa-fide.blogspot.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان