ولی تصورم از بهار این نبود

من دلم برای این روزای عجیب غریب تنگ میشه.


برای کلاسمون وقتی امروز داشتند نقشه می ریختند که پاهاشونو نامحسوس به زمین بکوبند و به معلم عربیمون تلقین کنند که زلزله اومده تا امتحان نگیره , برای این جاهایی که بازی تاج و تخت می خونم و گریه می کنم و لبخند می زنم و نفسم رو حبس می کنم , برای مهتا که بعد از یه سال دوستی تازه فهمیدم سلیقه ی موسیقیاییش به عینه سلیقه ی موسیقیایی منه , برای غم عمیق و کودکانه ی نارنیا , برای حس عمیق و بی حد و حصرم به Chainsmokers , برای همه چی. دقیقا همه چی.

۷
فرارى
۱۴ ارديبهشت ۰۰:۰۷
تا ابد دلت براى اینا تنگ خواهد شد. حتى با این که همین روزا قدرشون رو دونستیم.. بازم تا ابد دلمون براشون تنگ میشه.
نارنیا.. جادوى نارنیا..

پاسخ :

ولی دل تنگی واقعی تر وقتیه که متوجه چیزی نباشی و اون چیز بره
نام *
۱۴ ارديبهشت ۱۲:۱۴
دلت برای روزایی که میخواستی تو وبت پست بنویسی
ولی ننوشتی چون گفتی درس دارم
درحالیکه فقط 5 دقیقه طول میکشید (دقیقا به همون اندازه ای که دو دل بودی پست بذاری)
چی؟ تنگ میشه؟ چون دل من تنگ میشه

پاسخ :

شاید ندونی , ولی می تونی نخونی :)
زری الیزابت
۰۸ خرداد ۱۵:۰۲

فکر کنم الان از لحاظ روحی و به‌خصوص درارتباط با این پست با سارای اون‌موقع کاملاً همزادپنداری می‌کنم. 

پاسخ :

من هنوزم توی همین وضعیتم. دبیرستان واقعا جای تکرارنشدنی‌ایه. 
زری الیزابت
۰۹ خرداد ۰۱:۰۵

و من با فکر کردن به اینکه تا مدتی دیگه نمی‌تونم لفظ دبیرستانیو در وصف خودم به کار ببرم، می‌خوام خون بگریم. 

پاسخ :

می‌دونی، ولی چیزی که به من آرامش می‌ده، اینه که دانشگاه هم می‌تونه جای محشری باشه. یعنی کلا، درسته که دبیرستان تموم شده، ولی هنوز کلی لحظات محشر توی زندگی‌ت هست که بهشون نرسیدی. الان من دلم برای دبیرستان خیلی تنگ می‌شه، ولی دانشگاه بهم آرامش بیش‌تری می‌ده.
زری الیزابت
۰۹ خرداد ۰۱:۳۰

 امیدوارم که ساختمون دانشگاه آینده‌م هم نور مناسبی داشته باشه و درختای محوطه‌ش زیبا باشن و دوستی‌های دبیرستانم از صحنهٔ تاریخ محو نشن. 

پاسخ :

خب می‌دونی، برای من هیچ‌کدوم از این‌ها محقق نشد :))
زری الیزابت
۰۹ خرداد ۱۹:۲۳

درواقع خودمم چندان امیدوار نیستم. مخصوصاً به سومی. 

پاسخ :

نگران نباش، به احتمال خیلی زیادی، چیزهای بهتری پیدا می‌کنی.
زری الیزابت
۱۱ خرداد ۰۱:۲۴

مرسی سارا :)))))) 

پاسخ :

کاری نکردم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان