چون سر کلاس , تو سالن , تو حموم , تو خیابون … هیچ جوره ولت نمی کنه

می دونی , من هزاران بار تو زندگیم به این نتیجه رسیدم که یکی از نشونه های افسردگی اینه که تو گوگل سرچ کنی چه طوری باید جلوی گریه اتو بگیری.

۵
آسد حمید
۲۷ فروردين ۲۳:۵۲
جالب بود، حالا چرا گریه؟ چرا افسردگی؟

پاسخ :

خب , دلایلش زیادتر از اونیه که بشه شرح داد.
آرزو ﴿ッ﴾
۲۸ فروردين ۰۰:۱۴
قبلا فکر می‌کردم میتونم انقدر پلک نزنم تا اشکام نیاد و حسش بره! ولی خب بیشتر از چند دقیقه نمیشه! :)
باید درست و حسابی گریه کرد، تا مدتی تموم شه بره پیِ کارش :))

پاسخ :

خب ببین ، من توانایی های نامحدودی در زمینه ی گریه کردن دارم. و با یه گریه ناراحتیم تموم نمی شد.
آنیتـــآ
۳۰ فروردين ۱۸:۰۱
واى سارا نه... تو هم اگه افسرده بشى واقعا عدم افسردگى غیر ممکنه!
ایشالا زودتر ناراحتیت تموم شه... که اینجورى نخونیمت

پاسخ :

عزیزم :)
همه ناراحت میشن و در واقع این غمه که شادی رو باارزش می کنه.ولی به هر حال ، من حالم بهتره :)
آنیتــــآ
۳۰ فروردين ۱۸:۰۳
ولى بهترین راهش، اینه که آهنگ گوش بدى .. واقعا معجزه میکنه :) مخصوصا کلدپلى

پاسخ :

آره ، البته من بردی رو ترجیح دادم چون آهنگای خوب کلدپلی یادم نمیومد
آرزو ﴿ッ﴾
۳۰ فروردين ۲۳:۲۷
توی همین چند روز فهمیدم که چرت گفتم!:دی
حالا اگه حداقل توی یه دوره‌ی ناراحتی، "مدتی" رو، نهایتا ۲۴ساعت در نظر بگیرم یه‌چیزی! :)

پاسخ :

نه چرت نیس ، ولی واسه ناراحتی من که فرا ۲۴ ساعته بود جواب نمی داد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان