314

بعد از کار کردن تو معدن و دوس داشتن کسی که دوستت نداره، سخت ترین کار دنیا نوشتن جزوه ی مشتق برای آدمای نیمه وسواسی مثل منه.

برای یک عبارت یک سانتی، سه متر راه حل می نویسی و آخرش می بینی یکی از اون ضریبای لعنتیش جا افتاده در نتیجه مجبور می شی کل عبارت رو پاک کنی و دوباره بنویسی و تو این مدت اشک تو چشمات حلقه بزنه و فک کنی «خدایا ، چرا من؟!» و وقتی دوباره چکش می کنی می بینی باز دوباره یه چیزی جا افتاده.بیشتر از این نمی تونم بنویسم.فکرش هم باعث میشه قلبم بگیره.


پ.ن : در واقع من نیمه وسواسی نیستم ، من تعریف واژه ی وسواسم.

با توجه به این که وقتی خط کسر کج میشه و من با خودکار نوشتمش می شینم کل برگه رو دوباره از اول می نویسم.در نتیجه من امسال برای سلامت روحیم تصمیم گرفتم کلا جزوه ننویسم که تصمیم شایسته ای بود.

۱
آنیتا
۲۴ فروردين ۱۹:۴۹
اون قسمت خط کسر... روحمو فشرد. و همچنین کل پستت. چطورى میتونى همدردى این همه آدمو برانگیزى؟؟؟

پاسخ :

تو هم لابد به مرض من مبتلایی.
بیا بغلم :)) اصن هیچکس درک نمی کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان