شاید موقت

ببینین ، من احتمالا اون گوشه یه منوی Movies میزارم که خب ، همونطوری که مشخصه قراره توش فیلمایی که می بینم و بهشون احساسات خوشایندی دارم (از قبیل خوشم اومد ، دوسش دارم ، می پرستمش یا کلا احساسات مثبت مبهم) ، میزارم.

نو نقد ، نو استارز ، نو ریویو خلاصه
۲
آرزو ﴿ッ﴾
۰۶ فروردين ۰۰:۲۱
رختِ نویِ وبت مبارکـــ :)

پاسخ :

مرسی :*
فراری
۰۷ فروردين ۰۲:۰۱

من تا مدتی طولانی فک میکردم الله اکبر از کمالات و حسنات وی‌پی‌اِن که قالب وبلاگتم تغییر میده آدم وقتی با سرور ژاپن میاد، تا اومدم تو کامنت‌دونی که بپرسم: «کو په این بخش بسیار جالب توجه؟!» که متوجه شدم حکایت کمالات وی‌پی‌اِن و سرور ژاپن نی، شوت بودگی‌های شخصی خودمه. :-"

به هر حال قالبت مبارک و اینجور چیزا. :))

پاسخ :

مرسی :))
هر چند قراره عوض بشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان