و خوشحالم.

تازگیا علاقه ی زیادی پیدا کردم که یه چیزی رو پیدا کنم و توش غرق شم.


به خاطر همین جز از کل ـو انقدر دوست دارم.من کاملا تو حرص خوردن ـای جسپر و عشقم به مادرش غرق شده بودم.و به خاطر همینه که انقدر Death Note رو دوست دارم ؛ من خیلی وقته چیزی تو زندگیم نداشتم که هر روز منتظرش باشم و واسش هیجان داشته باشم.


و خب ، طی یه روند یه ثانیه ای به این نتیچه رسیدم که می خوام آرتمیس فاول رو دوباره بخونم. و سعی کنم این دفعه کمتر از چیزای علمیش (که می شد همه اش) بپرم.

۵
فرارى
۰۳ فروردين ۱۷:۵۸
تو. از. آرتمیس فاول. پریدى؟!! *کبود شده، تبر را برمى دارد*

من جزء از کل رو دارم میخونم، اسپویل نکنیا!

دث نوت انیمه یا فیلمش؟

پلاس:
کاملاً درک میکنم. :)

پاسخ :

و شاید باورت نشه ولی هر دو صفحه اش فک می کردم که من جرا دارم اینو می خونم ، ولی استثناعن عاشق اون بخش اوریونم :))) عاشقشم :))

باشه ، تلاشمو می کنم .. البته اونقدرا چیزی برای اسپویل نداره.

فیلمم مگه داره؟0_0 فیلمش چطوره؟
مشخصا دارم انیمه اشو می بینم.

:)
Mission Blue
۰۳ فروردين ۲۳:۱۸
خب من الان تو a series of unfortunate events غرق شدم و کاملا حس می کنم چی میگی:)

+ این جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها رو دیدم و تصمیم دارم تمام این کتابچه هایی که امسال درباره ی دنیای جادوگری منتشر شده رو بخونم. 
++ تازه یه کتاب جدید هم از استفن کینگ به دستم رسیده. اگر مثل revival باشه که تو اونم غرق میشم. 

چه حس خوبیه این، نه؟^_^

پاسخ :

وااااااای مهشاد ، کوفتت شه :)) من اونو واسه بعد کنکور گذاشتم و حتی از همین الان ذوق زده ام واسش :))

+ می دونی ، من احتمالا دیگه تا آخر عمرم حوصله ی هیچ چیز دیگه از هری پاتر ـو ندارم و حتی فرزند طلسم شده رو هم نمی خوام بخونم.ترجیح می دم هری پاتر همونطوری تو ذهنم بمونه. ولی همچنان خوش به حالت :))
++ من هنوز از استفن کینگ چیزی نخوندم ؛ بعدا که خوندم میام بهت فحش میدم :))

اوهوم :)
لیمو ترش🍋
۰۴ فروردين ۰۳:۲۳
یک عدد اوتاکو هستید؟!

پاسخ :

وات؟ :)))
فرارى
۰۴ فروردين ۱۷:۱۶
میگن، میخواستم شدیداً توصیه کنم هرگز فیلمایى که از روى انیمه ساخته شدن رو نبینى. :))

اوریون. :)) سرى آرتمیس فاول با فاصله معرکه ترین فانتزى ایه که تو عمرم خوندم. *به یاد دوران نوجوانى ش شکل قلب میشود*

پاسخ :

اوه ، خدا رو شکر که گفتی :))

تو چند سالگی خوندیش؟
فرارى
۰۵ فروردين ۱۵:۱۷
فى الواقع چند سالگى "ها"، من سرى آرتمیس فاول رو به طور مداوم از راهنمایى به بعد حداقل سالى یه بار خوندم. :))

پاسخ :

ببین ، نمی خوام توهین کنم ولی حقیقتا سرعتت کم بوده و نباید خودتو با من مقایسه کنی :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان