274

انقدر همه به نظراتم راجب نامگذاری بچه ها بی توجهی می کنن که حاضرم بزرگ شدم تمام زندگیمو وقف کنم و شیش هفت تا بچه بیارم و اسمشونو بزارم : نگار , ویولت , اما , النا و یه چند تا چیز دیگه که یادم نمیاد

۵
بلاگر آرام
۰۵ اسفند ۲۱:۵۳
اسم دختر عموم الهامه بهش گفتم اسم پسرتو بذار ارسام تا به الهام بیاد. گذاشت رادین:( این چ وضعشه اه

پاسخ :

:)))))))
بابا اصن انگار نظر منو نمی شنون :/
فرارى
۰۸ اسفند ۱۶:۴۷
دیگه وقتشه. :))

پلاس:
وبلاگت جزو وبلاگاییه که من به طور دائم بهشون سر میزنم و خوندنشون بهم خوش میگذره -و این جمله یه جورى به نظر میاد ولى مطمئنم تو فهمیدى منظورم چیه :)) - و خوشحال میشم وقتى آپ میکنى. نمیدونم رابطه ت با نوشتن چطوریه، و این که جز وبلاگ جاى دیگه هم مینویسى یا نه، ولى به نظرم رابطه تو بیشترش کن. نوشتن بهت میاد.

پاسخ :

نه !! نه !! حوصله بچه ندارم :)))

مرسی :)
جز اینجا جای دیگه ای نمی تونم بنویسم :))
تا حالا کسی بهم نگفته بود نوشتن بهم میاد
• عالمه •
۰۹ اسفند ۱۳:۴۲
اون آخرش که گفتی "چند تا چیز دیگه که یادم نمیاد" عالی بوذ! :دی

پاسخ :

:))
فراری
۱۱ اسفند ۱۵:۴۱

به نظرم امتحان کن. تو تصویرساز خوبی هستی و شوخ‌طبعی جالبی داری.

پاسخ :

مرسی
ولی کلا نوشتن برای من یه وسیله ی نجاته ، نه چیزی که بخوام توش حتی ذره ای خفن باشم.
فرارى
۱۲ اسفند ۲۲:۲۷
براى نویسنده هاى زیادى همینطوره.

پاسخ :

آره
در واقع هیچکس برای مشهور شدن و پول نمی نویسه الان که دارم فک می کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان