262

تولد فاطمه به طرز عجیبی خوش عکس شده بودم, الانم دارم فک می کنم قطعا خدا خیلی حکیمه که این نعمت خوش عکسی رو به من نداده چون الان دارم کلی برنامه ریزی می کنم که چجوری اون عکسه که توش خوب افتادم تو توییتر , اینستا , تلگرام , واتس اپ , وایبر , اسنپ چت و (خدا بزرگه , یه چندتا اپ دیگه عم پیدا می کنم) بزارم طوری که کسی نفهمه این تنها عکس خوب من در سراسر زندگیمه.

خلاصه که خواستم بگم خدا رو شکر کنین که من هنوز دامنم تا اون حد از دستم نرفته که بخوام شونصد تا عکس از خودم تو وبلاگم بزارم.

ولی اگه تلگرامی , اینستایی چیزی از من دارین بهتره یه مدت بلاکم کنین اصن.


پ.ن:کسی متوجه حکمت عدد خاص عنوان میشه؟

۵
آرزو ﴿ッ﴾
۱۵ بهمن ۲۰:۱۲
به بی‌ربط‌ترین شکل ممکن تولد شباهنگ که ۲۶ ِ ۲ می‌باشد، اومد تو ذهنم:دی
من برم بازم فکر کنم!

پاسخ :

:))))))))))
خب به خاطر ذکر تولد فاطمه بود
آرزو ﴿ッ﴾
۱۵ بهمن ۲۰:۲۵
بیا یه‌راهنمایی کن حداقل!
چرا پست می‌نویسی و زود میری سارا؟

پاسخ :

نه من دارم آهنگ گوش میدم و تو اتاقم کنسرت میدم :))
آرزو ﴿ッ﴾
۱۵ بهمن ۲۰:۳۲
خب به تاریخ و اینا ربط داره؟
بیست‌سوالی:دی

پاسخ :

خودت فهمیدی دیگه :))
| Avonlea |
۱۵ بهمن ۲۱:۰۷
خب این ابجد اسم منه 
و مسلما اسم تو :)))))

پاسخ :

مرض داری؟
آرزو ﴿ッ﴾
۱۵ بهمن ۲۱:۲۰
سخت بودا!
@سارا
خدا خیرت بده، از جهالت درم آوردی :))

پاسخ :

سارا مرض داشت؟من مثلا می خواستم تا ابد مثه یه راز بمونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان