یا شاید به اندازه‌ی کافی تنوع داشتم که دیگه دلم نخوادش

یه جمله‌ای رو شنیدم که مثه این که یک آدم معروف می‌گفت که هر روز از یه مسیر تازه‌ای می‌ره سرکار .. انقدر به تنوع احترام می‌ذاره و علاقه داره
داشتم به پگاه می‌گفتم اگه من جای اون آدم معروف بودم، می‌گفتم که انقدر از یه مسیر می‌رم سرکار که یا خودم بمیرم یا اون مسیر به فنا بپیونده .. انقدر به چیزای تکراری و قدیمی خودم احترام می‌ذارم و عشق می ورزم.

+ فک کنم نادر ابراهیمی بود.
۱
آرزو ﴿ッ﴾
۱۴ مهر ۱۴:۵۵
من می‌ترسم فردا یادم بره پس‌فردا یادم بیاد :| میشه الآن بگم تولدت مبارک؟ :))
امیدوارم سال به سال به تحقق آرزوها و هدف‌هات نزدیک‌تر بشی. 

پاسخ :

این از ترس‌های منم هست همیشه :)))
مرسی عزیزم، چقدر خوشحال شدم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان