و همه‌ی چیزای دیگه نیمه‌ی پره. من یه لیوان کاملا پر دارم. حتی نه آب، که نوشابه.

اگه به نیمه‌ی خالی لیوان نگاه کنیم، من باید به همه توضیح بدم که اسم رشته‌ام فحش نیست یا از خودم نشناختمش.

۹
الـی ‌ ‌
۲۰ شهریور ۱۸:۳۴
بیوتکنولوژی زده بودی؟ :|

پاسخ :

هوم :))
فرناز
۲۰ شهریور ۲۲:۴۵
یه چیزی تو مایه های پیشرفته تر و با کلاس تر از زیست پیش فصل دوعه؟
چیز میزای هیجان انگیز و تحقیق و پژوهش و دانشمند بازی؟
بزن قدش.

پاسخ :

چیزای مختلف داره، واقعا خیلی مختلف
ولی آره، یکی از اصلی‌اش همونه
امیدوارم همون طوری باشه واقعا :))
الـی ‌ ‌
۲۱ شهریور ۰۰:۲۹
چه جوری خونوادت راضی شدن جدا؟ :)))
دانشگاه تهران؟ *_*
تبریک میگم کلی :)

پاسخ :

خب چرا راضی نشن؟ آیندشم خوب و اگه تلاش کنی خیلی خوبه
ناشناس
۲۱ شهریور ۰۱:۰۸
کار و پول و درآمدش چطوره ؟

پاسخ :

راه بورسیه‌اش تا جایی که من اطلاع دارم خیلی بازه و درآمدش هم بستگی داره به این که چی کار کنی خب
ملیکا
۲۱ شهریور ۱۶:۴۲
یکی از فانتزی‌های سال کنکور من این رشته بود. مبااارکت باشه. *___*

پاسخ :

مرسی :) 
کروکدیل بانو
۲۲ شهریور ۲۱:۱۲
من سال هاست دارم برا مردم توضیح میدم چیکاره قراره بشم آخرش.سخت نگیر :)
اومدی میتونم یه تور دانشگاه گردی برات تدارک ببینم ^_^

پاسخ :

واقعا قراره چی کاره بشی مگه؟
آره، موافقم :)) این دانشگاتون کی شروع می‌شه؟ حوصله ام سر رفت
| Avonlea |
۲۳ شهریور ۱۳:۱۹
سارا حتا منم که هیچ ربطی بم نداره وقتی به مامانم میگم سارا بیوتک قبول شد تا نیم ساعت میگه چرا پزشکی نرفت؟ :))) لذا مشقت هاتو درک میکنم خواهر

پاسخ :

بابا، حالا اون عادی شده. مردم فک می‌کنن رتبه‌امو مثلاً الکی گفتم :))
آرزو ﴿ッ﴾
۲۵ شهریور ۲۰:۰۴
آقا تبریک *_* خوشحالم که قراره به تصورت از دانشمند شدن نزدیک و نزدیک‌تر بشی :)
و امیدوارم تهِ مسیر تحصیلی‌ت هم راضی و خوشحال باشی از انتخابت :)

پاسخ :

ممنونم عزیزم :)
امیدوارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان