Summer - 1

دیروز « دختری که پادشاه سوید را نجات داد» رو خوندم. قبلا، دقیقا یادم نمیاد کی ولی احتمالا تابستون پارسال «مرد صد ساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» (نقل به مضمون) رو خونده بودم و خب، یوناس یوناسن با وجود اسم جالبش و طنز و داستان های جالب ترش واقعا خودتکرارکنه.خودتکرارکن به کیا میگن؟ به افرادی مثه مستور، زویا پیرزاد و اینا. خودتکرارنکن به کیا می گن؟ مثلا یوستین گردر.

حالا بین دو کتاب یوناس یوناسن کدوم بهتره؟ من مرد صد ساله ای که فلان رو ترجیح می دم. هر چند دختری که فلان هم قشنگه. ولی اگه کمبود بودجه و وقت دارید اولی.

و Maze Runner که خب مشخصا برای کسانی مثه من که قلبشون ضعیفه، ساخته نشده ولی خب، من با وجود تمام سکته هایی که واسم به ارمغان آورد دوسش داشتم و فردا هم تمومش می کنم.

همین طور در حین تابستون پیشنهاد می کنم بلکه ببینم می تونم شیوه ی مناسب برای گذراندن تابستون پیدا کنم یا نه.

۱
چارلی ‎‌‌‌
۱۲ تیر ۰۰:۳۲
مرد صدساله.... که خیلی خوب بود :)) 
دختری که پادشاه سوئد را نجات داد رو میخواستم بعدش بخونم، ولی خب از اونجایی که معمولا کار دوم یه نویسنده به خوبی کار اولش نمیشه دیگه جرئت نکردم بخرمش. و تازه اولویت های دیگه هم داشتم :))

maze runner فیلمش منظورته دیگه؟
 فیلم سومش خیلی بهتر و مهیج تر از فیلم دومش بود. حتی از کتاب سومش هم با اختلاف بهتر بود :/ تو کتاب سوم انگار رسما نویسنده خودشم نمیدونست چطور باید کتاب رو تموم کنه :/

پاسخ :

معلومه که خیلی قشنگ بود :)) فقط خب دوتا کتابش دقیقا یه الگو داره

آره آره، فیلمش
تازه مهیج ترم هست فیلم سومش؟ شت.
شاید کتاباشم بخونم یه زمانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان