391

دقیقا منظورتون رو متوجه نمی شم از این که می گین خیلی دوس دارین جای کسی باشین که تازه کنکورشو داده ولی از اونجایی که عقل تو کلتون نیس به‌جای شما آرزو می کنم حداقل کنکوری تازه فارغ شده ای مثه من نباشین. چون مردم از سه ماه قبل خبرای بدشون رو نگه داشتن تا شما کنکورتونو بدین و بهتون بگن. یا لااقل به مامان باباتون بگن.

۵
00:00 :.
۱۰ تیر ۲۲:۴۵
کنکوری بودن خیلی سخته

پاسخ :

مثه این که
یک دیوانه
۱۰ تیر ۲۳:۲۷
و سربازی هم اینجوریه. رفیقم بار اول که رفت خاله‌ش فوت کرد بهش نگفتن و مرخصی که اومد فهمیدم :|
بازم رفت ایندفعه پدربزرگش فوت کرد و بهش نگفتن تا بیاد مرخصی :|
اصن فک کن برسی خونه بهت خبر بدن که اینجوری شده خیلی دردناکه..

پاسخ :

:))))))
خوب شد سربازی قرار نیس برم 
چارلی ‎‌‌‌
۱۱ تیر ۱۱:۴۸
ولی من ابدا پشیمون نیستم :))
حداقل، هنوز پشیمون نیستم :| D:

پاسخ :

پشیمون از چی؟ :))
چارلی ‎‌‌‌
۱۱ تیر ۱۲:۰۶
از «فارغ‌الکنکوری» بودن!

پاسخ :

خب مسلما، منم همین طور
چون غم های فعلی قبل از کنکود هم وجود داشته. و صرفا من ازشون خبر نداشتم.
روشن
۱۱ تیر ۱۵:۲۸
به من که همشون همون لحظه گفته شده چیز جدیدی نمونده😁

پاسخ :

آخه مامامن بابامم از چیزی که اتفاق افتاده خبر نداشتن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان