سخته که تکرار کنم تولید فیلم و سایت برای اعتلای فرهنگ اسلامی مستحبه ولی تولید آثار هنری واجب کفاییه *

چقدر همه چی غم انگیزه خب. بدبختی از گوشه گوشه ی زندگی چکه می کنه. من غمگین نیستم اصلا. غم های عمیق بهاری و زمستونی باعث میشه من تو تابستون و پاییز غیر قابل ناراحت شدن باشم. ولی خب، می خواستم در این روزهای واپسین کمی بیشتر نشاط در قلوب مسلمین باشه. الان کل نشاطی که من پیدا می کنم تو قلب مهرساعه که ناگهان متوجه شده دو تا سید (اون یاروی عصر یخبندان که کراش کودکی من بود) داریم. از صبح کبکش خروس می خونه.


* یه چیزی هست که من هنوز به مرورش نرسیدم ولی اگه اشتباه نکنم اینطوریه که به انزوا کشیده شدن شخصیت های جهادگر و مورد احترام پیامبر از اثرات تبدیل حکومت پیامبر به سلطنت قیصری و کسراییه و منزوی شدنشون از اثرات ظهور شخصیت‌ها و الگوهای غیر قابل اعتماد.

بیاین رو‌راست باشیم. انتگرال قطعا یه جای زندگیتون به دردتون می خوره. ولی جدا اینا رو من چی کارشون دارم جدا.من حتی خیلی بزرگوارانه به خود درس دینی و بیهوده بودنش اشاره نمی کنم. 

و نکته ی واقعا جالبش اینجاس که شروع بی اعتقادی من به اسلام از همین کتاب و یه تست کنکور بود که با توجه به لا الله الا الله می گفت اول تبری و بعد تولی. منم یکم فک کردم و بعدش به این نتیجه رسیدم این دین پر از نفرت رو نمی خوام. 

۲
zahRa
۰۵ تیر ۰۱:۵۴
یا خدا ببین نصف شبی چه کردی با من
یکی دیگه از کابوسام اون ایات دینی سه هس قل ماأسألکم علیه من اجر:| ناموسن دیگه خدام اینارو حفظ نبوده از رو یه چیزی خونده


پاسخ :

کنکوری ای؟ :))
جولیک ‌‌‌‌‌
۰۵ تیر ۰۴:۴۱
استاد، به انزوا کشیده شدن با منزوی شدن چه فرقی داره؟ :|
بعد اونوخ تولید آثار هنری واجب کفاییه؟! مباحم نیست واجب کفاییه؟!
به خدا اینا یه دین جدید آورده ن به ما نمیگن شلوغ نشه. :|

پاسخ :

بیا به این یاروعا بگو، نمی فهمن که
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان