الان دیگه در تباه ترین حالت باید دایرکشنر باشین

دوستای صبا واقعا مریضن، میان عکس کارنامه های همو می گیرن. فک کن، دخترای سیزده ساله. فاکینگ سیزده.

سیستم آموزشی این کشور آدمو فاسد می کنه قشنگ.

۸
نسیم 🍃
۳۰ خرداد ۱۷:۰۲
مببینی تیریخیدا خواهر عجب دوره زمونه ای شده

پاسخ :

واقعا 
بعد مردم میان از فرزانگان بد می گن
جولیک ‌‌‌‌‌
۳۰ خرداد ۱۸:۰۱
بچه های مشکات تا سوم راهنمایی کله شون تو کارنامه همدیگه بود روانیا. بعد از کسی که نمره کامل می گرفت متنفرم می شدن. :|

پاسخ :

بعدش دیگه اصلاح شدن؟ :)))
جولیک ‌‌‌‌‌
۳۰ خرداد ۲۲:۰۳
نه بعدش من از اونجا اومدم بیرون!

پاسخ :

خداتو شکر کن پس :))
Mission Blue
۳۱ خرداد ۰۰:۳۶
من تو دوازده سال زندگیم توی مدرسه از این لوس بازی ها نداشتم به غیر از اون یک ماه و نیمی که تو مدرسه ی غیر انتفاعی بودم. اونجا بچه ها از اول دبیرستان کتاب تست هاشون رو با روزنامه جلد می کردن و اسم کتاب رو توی صفحاتش با ماژیک خط خطی می کردن که کسی اسمش رو نفهمه دیگه وضعیت نمره ها و اینا رو خودت متصور شو:-|

پاسخ :

من از اول راهنمایی به بعد فرزانگان بودم، اون جا مثلا واقعا برای ۰.۲۵ خودشونو می کشتن ولی اصولا به بقیه کاری نداشتن زیاد. ینی فقط می خواستن کامل باشن. حالا اینم آزاردهنده بود ولی نه به اندازه ی این
• عالمه •
۳۱ خرداد ۱۳:۰۷
ارتباطش با دیرکشنر بودن چیه؟ چون منم هستم.

پاسخ :

نمی دونم، به نظرم پی گیری کردن این که فلانی دیروز ساعت سه چی کار کرد و چه غذایی خورد و با کی خوابید و اینا خزه جدا.
به گوش دادن به آهنگاشون اشاره نمی کنم به خاطر همین دقیقا از لفظ دایرکشنر استفاده کردم و نه این که این فضولی کردن صرفا واسه این گروه بد باشه در مورد زندگی دقیقا هر کس مزخرفه. ولی دخترای تو این سن بیشتر جذب اینا میشن.
• عالمه •
۳۱ خرداد ۱۳:۵۵
اونی که داری میگی اقتضای سن دخترای نوجوونه. درصد کمی هستن که توی دوره‌ی تینیجری این کارا رو نمی‌کنن.
در هر صورت اینجا وان دیرکشن و دیرکشنر گلوله‌بارون شد.

پاسخ :

تباهی های دوران تینیجری واقعا متنوعه. من متاسفانه کراشای واقعا واقعا ناشناسی داشتم و بنابراین هیچوقت نمی تونستم پیگیر زندگیشون باشم. به خاطر همین اونقدرا درکی ندارم ازش. و می دونی، داشتم فک می کردم این که صرفا اینا رو یا مثلا شاون مندز یا هر کی دیگه رو دوس داشته باشی حتی خیلی زیاد واقعا بد نیس و شاید بعدش به خاطر حرکاتت خجالت بکشی و بخوای خودتو محو کنی ولی روحت کثیف نمیشه ولی مثلا نمی فهمم، من خیلی وقته اینستا رو ندیدم (حدودا دو سال اینا) و از وضعیت الان خبری ندارم ولی اون موقع می دیدم که بعضی وقتا سلبریتیا دارن کاملا نفرت رو رواج می دن بین فندومشون که خب نوجوونن اکثرا. اینجا یکم خطرناک میشه به نظرم. وقتی همین نوجوونا با وجود این که واقعا درکی ندارن از زندگی کراششون به دوس دختر قبلیش فحش می دن و قضاوتش می کنن و اینا. یکم ترسناکه.
واقعا ببخشید اگه به سلیقه ات توهین شد ولی مطلقا منظورم آهنگاشون نبود وگرنه منم Perfect و Steal my girl و یه چندتا دیگه از آهنگاشونو دوس دارم.
• عالمه •
۳۱ خرداد ۱۴:۱۵
حتی 13 سال پیش بدون داشتنِ اینستا هم این اتفاقات میفتاد. همکلاسی من عکس شادمهر رو برمی‌داشت و گریه می‌کرد. الان با وجود اینترنت اون رفتارها شکل جدیدی گرفته به خودش. نوجوونن دیگه. حرکاتشون تحت تاثیر هورمون‌هاشونه.

پاسخ :

همه عاشق شادمهر بودن یه زمانی مثه این که. چقدر عجیب.
• عالمه •
۳۱ خرداد ۱۴:۲۹
آره. توی کلاس ما شادمهر، حمید گودرزی و جواد کاظمیان خیلی طرفدار داشتن.

پاسخ :

خدای من :)) حمید گودرزی :)) حالا شادمهر قابل درک‌شد واسم کاملا.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان