379

احتمالا تو کل ایران خانواده ی ما تنها خانواده ایه که داره واسه اون بازیکن مراکشی غصه می خوره و ابدا به پیروزی توجه نداره. چون هیچکسم نگه ولی به هر حال می دونیم پیروز نبودیم که.


پ.ن: من بازیا رو نمی بینم چون وقتم می ره و من اونی بودم که با شکست آرژانتین سحری می خوردم و گریه می کردم. ینی می دونم که فقط به خاطر شرایط خانوادگی شیفته ی فوتبال نشدم. شاید اگه یه روز مقاومت روحی پیدا کردم پیگیرش بشم. ولی به هر حال با این که زیر زمین بودم وقتی گل شد زمین زیر پام لرزید :))

۱۴
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۵ خرداد ۲۲:۵۳
منم هستم.🖐

پاسخ :

اوه بیا بغلم.
بیا بریم اونو بغل کنیم، بهش بگیم پیش میاد. مهم نیس اصن.
ناشناس
۲۵ خرداد ۲۲:۵۳
اگه بدونی چطووووور بچه ها بازی کردن و چطور دفاع کردن و چنتا گل رو بیرانوند گررررفت نمیگی پیروز نبودیم !!!!

پاسخ :

فرقی نداره.
ما گلی نزدیم و من همچنان برای اون بازیکن غمگینم.
ناشناس
۲۵ خرداد ۲۳:۰۳
عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد 

پاسخ :

:(
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۶ خرداد ۰۰:۱۴
چطوووور بازی کردن آقا؟! درصد مالکیت 30! تعداد پاس سالم یک چهارم حریف! به قول یکی از کاربران خارجی توییتر، تنها تیم تاریخ جام جهانی بودیم که بدون شوت به دروازه در نیمه دوم گل ثبت کردن. تعداد سیو بیرانوند هم که به تعداد شوت در چارچوب مراکشه، یعنی سه تا. دو تاشم توپو تو بغل بیرانوند انداختن شیرجه هم نمیخواست. شما از این در شعفی و به این میگی پیروز کف توقعت خیلی پایینه بابا.

پاسخ :

من می گم این آمار از کجا میان وقتی ملت میان خیلی خوب بازی کردیم
Mission Blue
۲۶ خرداد ۰۰:۳۷
یه بار یه بازیکنی از کلمبیا توی جام جهانی گل به خودی می زنه در مقابل آمریکا. بعد وقتی بر میگرده کشورش یکی از کسایی که عضو کارتل مواد مخدر بوده و شرطش رو باخته بوده سر این بازی، چهار بار بهش شلیک می کنه و میمیره. 
دعا کنیم از این اتفاقا نیفته واسه ی این بازیکنه

پاسخ :

آره مه شاد، مامانمم داشت می گفت تازه
امیدوارم واقعا
آرزو ﴿ッ﴾
۲۶ خرداد ۰۱:۰۵
اون موقع که پست رو خوندم، حسش رو درک نکردم. یعنی دلم می‌سوخت براش ولی خوشحال هم بودم. خوشحالیمم در همین حد که یکی بپرسه خوشحالی؟ بگم آره. بعد که فیلمای جشن و شادی مردم خودمون و عکس گریان اون بازیکنه رو دیدم، دلم کباب شد براش :'(

پاسخ :

آخه خوشحالی هم وقتی معنا داره که نتیجه مهم باشه، الان ما واقعا نمی تونیم با اسپانیا و پرتقال حتی برابر کنیم، و هیچ جوره امکان رفتنمون به مرحله ی بعد نیس. و در اصل واقعا برد مال ما نبوده.
ناشناس
۲۶ خرداد ۱۱:۰۳
چرا انقد انرژی منفی میدی تو ؟ از کجا میدونی تیممون مقابل اسپانیا و پرتقال چطور بازی میکنه ؟؟؟ 

پاسخ :

می دونی سر اون شکست از آرژانتین من خیلی خیلی خیلی خوشحال بودم. همه خیلی خوشحال بودند. هیچکس بحثی نداشت سر این که واقعا شاهکار کردیم. و من راستش اون شکست رو بیشتر دوست داشتم.
واسه من که صعود فرقی نداره فقط وقتی ببینم که خوب بازی می کنیم خوشحال می شم.
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۶ خرداد ۱۲:۳۲
من از صفحه توییتر رسمی جام جهانی آمارو خوندم، طی بازی هم از گوگل پیگیر بودم.بقیه از رو نتیجه بازی دارن میگن افتخار آفریدیم و فیلان:))
امید داشتنتون به صعود کردنِ اینا ستودنیه ولی:دی

پاسخ :

من فک می کردم شاید مثلا مامانم ایران ستیزیشو داره باز فعال می کنه. مثه این که واقعی می گفت.
:)))
چارلی ‎‌‌‌
۲۶ خرداد ۱۳:۳۵
به نظر من تنها راهی که برای صعود داریم اینه که قبل از بازی‌های بعدی، به همه بازیکنا فلیکس فلیسیس بدن بخورن :)))

پاسخ :

قبل از بازی دیشب احتمالا داده بودند :))
چارلی ‎‌‌‌
۲۶ خرداد ۱۴:۱۹
نه من بیشتر احتمال میدم اون بازیکن مراکشی رو با طلسم فرمان جادو کرده باشن! اگه فلیکس فلیسیس میخوردن نتیجه خیلی از این بهتر میشد قطعا D:

+ یاد اونجایی افتادم که هرمیون توی تست انتخاب کوییدیچ مک لاگن رو جادو میکنه، تا رون برای دروازه بان انتخاب بشه :))

پاسخ :

آره ، راس می گی کاملا

+ من فقط اونجایی یادم میاد که هری ادای معجون ریختن توی نوشیدنی رون در میاره :))
• عالمه •
۲۶ خرداد ۱۴:۲۰
درسته ما خوب بازی نکردیم ولی گل به خودی هم جزیی از فوتباله -اگه اشتباه نکنم دوره‌ی قبل بود که فرانسه با گلی که بازیکنش با دست زد به جام‌جهانی راه پیدا کرد- اون بازیکن مراکشی اگه نمی‌زد احتمالن طارمی توپ رو گل می‌کرد. بهرحال ما سمت دروازه‌ی اونا درحال حرکت بودیم که ضربه‌ی آزاد به نفع خودمون گرفتیم. فوتبال همینه.

پاسخ :

جالبیش برای من این بود که دقیقا آخرش بود :)) ینی دقیقا آخرش
ناشناس
۲۶ خرداد ۱۴:۲۳
در ضمن خدمت جولیک عرض کنم که علیرضا بیرانوند که میگی کار خااااصی انجام نداده از نگاه بی‌بی‌سی اسپورت بهترین بازیکن دیدار دو تیم بوده 😎 

پاسخ :

من شما و جولیک رو به هم می سپرم ببینم به چه نتیجه ای می رسین :))
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۶ خرداد ۱۵:۳۷
https://twitter.com/FIFAWorldCup/status/1007679189770792960?s=19
این آمار بازی از توییتر جام جهانی

https://www.bbc.com/sport/football/44408322
اینم بی بی سی که man of the match رو بن عطیه زده.

آقا من واقعا کار عبثی میدونم بحث کردن سر فوتبالو، دیگه بیشتر از این ادامه دادن اونم چه کاریه؟ باشه اصن شما راست میگین بازی خوب بوده:))

پاسخ :

همون چیزی که به ناشناس گفتم دیگه
سرهنگ
۲۶ خرداد ۲۱:۰۷
عین نیم ساعت به کامنتت می خندیدم . مرسی :))

پاسخ :

:))
حتی بزرگی از خودتونه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان