377

ولی به نظرم از پست ترین کارای ممکن اینه که تاریخ تولد کسایی که دوس داری بزاری یه اپ یا هر چی بهت یادآوری کنه. لطفش به اینه که یاد خودت بمونه.

۶
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۴ خرداد ۲۲:۲۶
اتفاقا به نظر من منظم بودن اون شخص رو می رسونه. اگه یه وقتی تاریخ از دستش در رفته باشه هم اینجوری یادش نمیره تبریک بگه.
more importantly شما چرا نمیری سر درش و مشقت؟ :| (من خودم تا یه هفته قبل کنکورم تو وبلاگم ولو بودم، ولکن من جای خاصی از دنیا رو نگرفته م که شماها منو سرمشق قرار بدین:))

پاسخ :

خب منظم بودنش بخوره تو سرش،من می خوام خودش یادش بمونه :)) البته واقعا پر استرسه، مثلا من کل خرداد هر شب یهو به دیوار خیره می شم که نکنه امروز شونزدهمه.
خب ببین من اگه اینجا نیام وقت استراحتم مجبورم به سقف خیره شم. تو وقت استراحتت چی کار می کردی؟
یک دیوانه
۲۴ خرداد ۲۲:۵۰
من از اونجایی که وقتی مرورگر رو باز میکنم اولین صفحه‌ای که میرم پنلمه، گذاشتم تو برچسبای زرد.

پاسخ :

خب ممنون از توجهت :))) همون دیگه
آرزو ﴿ッ﴾
۲۵ خرداد ۰۲:۰۴
ببین من یکی دوباری یادم رفته. کسایی که خیلی دوست دارم نه ولی مثلا دوست داشتم به یکی تبریک بگم، از اول ماه هم روزشماری می‌کردم، بعد همون چند روز دور و بر تاریخ تولدش سرم شلوغ بوده و یادم رفته. حالا تو بیا ثابت کن دو هفته به یادت بودم. نمیشه که. و حس ناکامانه‌ای داشتم :/
اینه که حداقل هروقت نزدیک روز تولد یه نفر شدم و یادم بود، براش یادآور میذارم که اینجوری نشه.

پاسخ :

این قابل پذیرشه فک کنم. چون خودمم همین طوری شدم چند بار.
من یه بار تا ساعت دوازده بیدار موندم تولد سارا رو بهش تبریک بگم. بعد فهمیدم کلا دو روز قبل بوده
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۵ خرداد ۱۱:۵۱
چت! :|

پاسخ :

نه دیگه، امکان چت ندارم :))
روشن
۲۵ خرداد ۱۷:۴۹
نه بابا خوبه اتفاقا ..
وگرنه من تولد خودم رو یادم میره😅😅

پاسخ :

چقدر باکلاس :)) من از آخر شهریور تو آماده باشم :))
روشن
۲۷ خرداد ۲۳:۲۸
با کلاس اونجاس که برات تولد بگیرن و یادآوری کنن :))
وگرنه ۵ روز بعد یهو میفهمی ۵ روز پیش تولدت بوده:)))

پاسخ :

نه کلا از یاد رفتنش باکلاسه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان