375

یه خودآزمایی تو کتاب ادبیاتمون هست که یه شعر از خاقانی و یه شعر از حافظ رو میاره میگه مقایسشون کنید. جوابش میشه این که یکیشون هفت تا آرایه داره یکی نه تا یا یه چیزی تو این مایه ها. در نتیجه مال حافظ که تعداد بیشتری آرایه داره زیباتره. من از اون خودآزمایی متنفرم. واقعا.

۷
Mission Blue
۱۹ خرداد ۱۹:۰۴
:-|

پاسخ :

پوکرفیس به من؟ به کتاب؟
| Avonlea |
۲۰ خرداد ۰۴:۱۲
=))) شبیه پستای سرشار از تنفر الکی من در دوران کنکور بود 

پاسخ :

نه به خدا از اول ازش بدم میومد.
Mission Blue
۲۰ خرداد ۱۴:۵۴
البته که به کتاب:-|

پاسخ :

فک کردم این وسط حرفای من غیر منطقیه :))
Mission Blue
۲۰ خرداد ۲۳:۳۹
نه منطق کتاب ایراد داره!
من از شعر و شاعری و این جور چیزا زیاد سر در نمیارم ولی خب منطق کتاب مث این می مونه که تو یه ظرف، پنیر پیتزا و پنکیک و شیر موز و چی پلت و نخود فرنگی پخته بریزی و باهاشون خوراکی درست کنی، بعد بگی چون تعداد مواد خوشمزه ی تو این غذا بیشتر از هر کدوم به تنهاییه بنابراین این ترکیب غذایی از ذرت مکزیکی بهتره:-|

پاسخ :

یکی این و یکی این که کلا کار پستیه زیبایی دو تا اثر ادبی که هر کدوم در جای خودشون واقعا خوبن با هم مقایسه کنیم.
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۱ خرداد ۰۱:۱۳
بازی وبلاگی دعوت شدی. بنویس :|

پاسخ :

دقیقا باید چی کار کنم؟ پست آرمینا رو دیدم ولی حقیقتا نفهمیدم
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۱ خرداد ۱۴:۱۳
پست رادیوبلاگیها رو بخون. عاشقانه با تم جام جهانی. در وصف کنکورت بنویس اصن. 

پاسخ :

اوه، خیلی سخته خب
عاشقانه برای کنکورم؟ می خوام صد سال سیاه سر به تنش نباشه
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۲ خرداد ۱۶:۳۸
مثلا میتونی بنویسی چشم هات جام جهانی و من داعش :|
یا همچه چیز تهدید آمیزی :|
چه می دونم :|
شرکت کن به هر حال :|

پاسخ :

بزار ببینم به فکرم می رسه
مثلا اگه درباره ی جام جهانی نبود می تونستم بنویسم چشمات نتانیاهو و من کلانتری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان