374

دچار نوعی تناقض شدم که زندگیمو آشفته کرده، اگه قرص جوشان رو توی آب گرم بندازم احتمالا واکنشش شدیدتر و دیدنش خیلی لذت بخش تره. اگه تو آب سرد بندازم خوردنش لذت بخش تره.

این ذهنم رو مشوش می کنه.

۸
یک دیوانه
۱۷ خرداد ۱۴:۱۱
هنوز درگیر قرص جوشانی؟ =|

پاسخ :

کاش یه بار بیای قیافه ی من رو در حین قرص جوشان انداختن ببینی که حیرت نکنی از این که سه روزه من فقط دارم به قرص جوشان فک می کنم. 
لحظه شماری می کنم تا ظهر روز بعد.
تو حقیقتا آشنا می زنی. آشنا نیستی؟
| Avonlea |
۱۷ خرداد ۱۴:۱۳
تو آب گرم واکنششو تماشا کن بعد یخ بنداز توش بخور

پاسخ :

آفرین، ایده ی کارگشاییه ولی مشکلش اینه که یخ نداریم هیچوقت.
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۷ خرداد ۱۴:۳۰
یا تو آب گرم بنداز واکنششو تماشا کن بذارش تو یخچال بعدا بخور!
جدی تو تا حالا قرص جوشان ندیده بودی؟ سرما میخوردی بهت چی می دادن پس، اورنجینا؟ :))

پاسخ :

هوم، اینم میشه ولی هیچوقت انقدر صبر ندارم.
مگه این که هر روز قرص جوشان روز قبلم رو که تو یخچال بوده بخورم و یه قرص جوشانم‌ تو یخچال بزارم.
آنتی هیستامین، قرص سرماخوردگی.
سرماخوردگیای من واقعا فجیعن. جدی دارم می گم. کلش از چشمام آب میاد و مثلا اولش می تونم در این حد ببینم که فقط توی جمعی جایی باشم یا لااقل آهنگ گوش بدم، بعد از شیش ساعت این حدودا مطلقا نمی تونم ببینم :)) ینی هر بار دوتا بسته ی کامل دستمال کاغذی رو تموم می کنم. ولی خب این آبریزش چشم و آبریزش شدید بینی یه روزه. بعدش گلو درد و اینا. الانم تو مرحله ی گلو دردم.
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۷ خرداد ۱۴:۴۰
وقتی من بچه بودم، هروقت برادر خواهرم سرما می خوردن دکتر بهشون قرص جوشان می داد. به من هیچوقت نمی دادن ولی، میگفتن نیاز نداره. مامانمم معتقد بود هرچی دکتر گفته همونه، بهم قرص جوشان نمی داد. بهترین اوقات زندگیم زمان هایی بود که با برادرم با هم سرما می خوردیم و اون قرص جوشان میگرفت، میتونستم کش برم:))
حالا تو اگه انقدر فجیع سرما میخوردی باید حتی آمپول ویتامین سی هم بهت می دادن، عجیبه :|

پاسخ :

انقدر قرص جوشان خاصیت دارویی داره؟ چقدر عجیب
من خب دکتر‌نمی رفتم اصن :))) به شدت از آمپول می ترسم و می ترسیدم
چارلی ‎‌‌‌
۱۷ خرداد ۱۶:۳۲
بجای دما، میتونی یه جور دیگه سرعت واکنشو بیشتر کنی. مثلا قرص جوشان رو اول پودر کن بعد بریز تو آب که سطح تماس بیشتر بشه D: 

ولی جدا از اینا، عموما توصیه میکنن با همون آب خنک قرص جوشان خورده شه. و من هیچ ایده‌ای ندارم که چرا  :-"

ایشالا حالت بهتر بشه :)

پ.ن: این پست منو یاد لونا توی هری پاتر انداخت. یه حس لونا طور داشت D:

پاسخ :

خب اونطوری که لذت دیدنش کاملا پوچ میشه دیگه
شاید چون با آب گرم آدم از زندگی سیر میشه؟ :)))
فعلا در معرض خفگی عم البته، ولی ایشالا
لونا :)) چقدر زیبا بود این بشر
Mission Blue
۱۷ خرداد ۱۸:۴۳
نمی تونم باور کنم تاحالا قرص جوشان نخوردی! ما هر وقت سرما می خوردیم می پریدیم داروخونه سر کوچه، یه بسته قرص جوشان می خریدیم و می خوردیم! یه سری قرص جوشان های ایرانی بود که قرص هاش توی فویل بودن. اونا از خارجی هاش خیلی خیلی خوشمزه تر بودن ولی حیف که دیگه نمی تونیم هیچ جا پیداشون کنیم!

پاسخ :

ما مراسم سنتیمون همیشه آنتی هیستامین و قرص سرماخوردگی بود خب :))
آرزو ﴿ッ﴾
۱۸ خرداد ۱۸:۱۵
اگه بخوایم بین میزان صبر و لذت بردنت یه جور مصالحه برقرار کنیم، برآیندش میشه این‌که این یه بار آب بذار تو فریزر یخ بزنه به میزان لازم برای چندبار مصرف و از فردا حرف سارا رو اجرا کن. البته حالا که فکر می‌کنم فرقی نداره با اونی که خودت در جواب جولیک گفتی :| ولی خب اینجوری توجیهش می‌کنم که خوردن قرص جوشانی که الآن واکنشش رو نگاه کردی نسبت به خوردن اونی که دیروز انداختی‌ش تو آب، لذت‌بخش‌تره.
وقتی چنین کامنت‌هایی می‌ذارم (یعنی همزمان با فکر کردن می‌نویسم و اصلاحش نمی‌کنم یا پشیمون نمیشم) احساس می‌کنم به خودم نزدیک‌ترم :دی
و مورد بی‌ربط بعدی این‌که حین نوشتنش داشتم ربطش می‌دادم به یکی از مباحث درسی‌مون. اولش خوشحال شدم که تا این حد ذهنم به اون درس نزدیک شده. و بعد فهمیدم اون‌قدرا هم نزدیک نشده :|
کامنت پرباری بود برای خودم :| با تشکر از این‌که وقتت رو گرفتم :دی

پاسخ :

:))))))))))))
قشنگ به شهود رسیدی فک کنم. هیچوقت فک نمی کردم همچین پستی همچین نتیجه ای داشته باشه
خودم
۳۰ آبان ۰۳:۴۲
ویتامین سی در برابر حرارت ناپایداره و از بین میره واسه همین خوردنش با آب نسبتا خنک بیشتر توصیه میشه

پاسخ :

اوه، مرسی :)
نمی‌دونم چطور دقت نکردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان