خجلت زده میشم وقتی میام اینا رو می نویسم :))

من نمی دونم تعریف بیشعور از نظر دیگران دقیقا چیه، ولی از نظر من بیشعور دقیقا کسیه که سه کتاب واسه سوال طرح کردن داره که توش مباحثی مثه اسید و باز و اینا مطرح شده و صاف میاد از «بیشتر بدانید» سوال در میاره.

حقیقتا بهت زده شدم.

۶
Han Hyo Joo
۱۱ خرداد ۱۳:۳۷
الان دیگه خجالت نکش.....

پاسخ :

چرا خب؟
نیلو
۱۱ خرداد ۱۳:۴۴
بیشتر بدانید را هم میخوندی خب. معلم های ما هم از اینکار را می کردن. 😆

پاسخ :

بابا من بیشتر از متن کتاب بیشتر بدانیدا رو می خونم و جواب هم دادم ولی میگم واقعا کار مزخرفیه که عدم تواناییت در تست خوب دادن رو اینطوری برطرف کنی.
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۱ خرداد ۱۸:۵۸
تستای بیشتر بدانید رو نزن خب. تا چشمشون دراد. حالا انگار تاثیری هم داره اصلا، مهم امتحان نهاییاتونه دیگه الان، درصد تستایی که معلمت طراحی کرده که نیست!

کلا برخی عقده دارند، سال ما سوال تاریخ ادبیات برای امتحان نهایی سوم دبیرستان، از تو متن یکی از پرسش و پاسخ ها بود! پرسش نوشته داستان گاو شدن شاهزاده ای که ابن سینا درمانش کرد تو فلان کتاب نوشته ی فلانی اومده برید بخونید، تو امتحان نهایی سوال دادن اون فلان کتابه مال کیه. که جوابش میشد اون نظامیه که گنجوی نیست، عروضیه. و تو کل حوزه فقط من اینو نوشته بودم، اونم چون من مریضم میشینم جاهای مختلف کتاب رو میخونم محض سرگرمی :|

پاسخ :

جولیک، عزیزم، تست سنجش جامع امروزم بود :))

اوه ، ابنجا میشه شکاف نسل ها رو دید. این اثر و نویسنده اش از بدیهیات تاریخ ادبیات ماعه :)) فک کن یه کتاب تاریخ ادبیات لعنتی نشرالگو هست که میاد کتابایی که تو عکس اول فصلا هستن و هیچی ازشون معلوم نیس هم میاره.
ده ثانیه سکوت.
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۱ خرداد ۱۹:۴۲
اونم حتی مهم نیست :| سنجش استاندارد نیست اصن! وقتی این چیزا قراره تو کنکور نیاد، چه فرقی داره تو بزنیش و رتبه ت بالاتر شه یا نزنیش و رتبه ت پایین تر شه.
نشر الگو هم استاندارد نیست حتی. الگو فرضش اینه که هرچی تست های سخت تر و فضایی تری طرح کنه، شاخ تره. در حالی که اینکه بری از فیزیک هالیدی تست دراری هنر نیست، اینکه بتونی تو چارچوب کتاب تست استاندارد کنکوری جدید طرح کنی هنره!! یه سری تستای کتاب فیزیک اول دبیرستانشون مال المپیاد فیزیک بود. یکی نیست بگه اگه قرار بود تست المپیاد در سطح کنکور و برعکس باشه، اسمش رو میذاشتن گزینه دو! :|

پاسخ :

معلم شیمیم می گفت این سنجش چون تعاونیه خیلیا هستن که سوال مزخرف طرح می کنن ولی به هر حال از طراحا حذف نمیشن و البته من ربطشو نفهمیدم ولی هست همچین قضیه ای. نشر الگو که ابداااااا استاندارد نیس. ینی قشنگ تاریخ ادبیاتش مرزهای بی استانداردی رو در نور دیده.
گزینه دو اختصاصیاش خوبه برای ما ولی فک کن من با این همه سابقه ی کتاب خوندن و بلاگری و اینا تو فهم سوالای دینیش می مونم. واقعا عجیبند عمومیاش کلا.
یک تنه کلا موسسه های آموزشی رو زیر سوال بردی :))
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۱ خرداد ۱۹:۵۷
من چهارتا دبیرستان عوض کردم با چهارتا سیستم مختلف برای کنکور خوندم، یَک یَک اینا رو زیر سوال می برم:))
آره گزینه دو اختصاصیاش خوبه. قلمچی هم سال سوم و پیش ما سوالاش شبیه کنکور بود خیلی. عمومیای هیچکدوم رو نمیدونم در چه بساطی هستن ولی، من عمومیم کلا همیشه خوب بوده هرچی جلوم میذاشتن میزدم:-"
تو سلام به نشر الگو که مخففش رو روی کتاباش میزنه otn، میگفتن اسکل های تست ندیده :))

پاسخ :

واسه کنکور خوندی هم؟ :))
چقدر شکاف شهر ها حتی، برای ما می گن کانون خوبه ولی اصلا شبیه کنکور نیس. به نظر من که عمومیای کانون خیلی شبیه تره به کنکور تا گزینه دو.
چقدر سلام و انرژی اتمی و اینا برای من بیگانه ان :)) اینا شاخ ترن تو تهران یا فرزانگاناتون؟
یک دیوانه
۱۱ خرداد ۲۲:۳۶
یه اکیپ جمع کن بریم آتیششون بزنیم تا حساب کار دستشون بیاد با کی طرفه :/

پاسخ :

نمی دونم کین آخه :)) طراحای کنکور هم همیشه برای من سوال بودن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان