در پست های این چنینی قدر کانال و تلگرام رو می فهمم.

تنها اصلی که من تو خلاصه نویسیام رعایت می کنم (که در واقع اصلا اصل نیست) تبدیل فعل به مصدره. ینی دقیقا متن کتاب با تبدیل فعل به مصدر.

کاظم قلم چی بفهمه یه نفر با چار سال سابقه ی کانون هنوز این شکلیه، قطعا حمله ی قلبی بهش دست می ده.

۲
جولیک ‌‌‌‌‌
۰۶ خرداد ۲۲:۲۴
خلاصه نویسیای من یه سری فلش و نمودار بودن. هر کی یه جور دوست داره خب عع.

پاسخ :

آخه باید به یه کاری بیان اصولا
جولیک ‌‌‌‌‌
۰۷ خرداد ۲۰:۰۱
به کار دوره کردن میومد دیگه. من اونجوری دیتا ذخیره می کنم که یه سری فلش و نمودار لازمه تا یادم بیاد نکاتشو.

پاسخ :

خب بابا من بخوام خلاصه نویسی هایی به اون قطوری رو بخونم می رم کتاب رو می خونم خب. اون همه وقتم سر خلاصه نویسی نمی رفت :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان