366

تنها زندگی ای که در حال حاضر از زندگی خودم عجیب تره زندگی احسانه.

سه شنبه قراره بره جلو داورای خندوانه اجرا کنه و شاید قبول بشه. از اون طرف مصاحبه ی دکترا داره. عجایب.

۵
| Avonlea |
۰۵ خرداد ۱۸:۵۵
خندوانه؟ :)) واقعن؟ :))))

پاسخ :

واقعا سارا
واقعا
میره پیش صحت و معجونی :/ بیا دعا کنیم بشه :))
نسیم 🍃
۰۵ خرداد ۱۹:۱۷
تا شلوغ نشده بذار به عنوان خواهر استندآپ کمدینِ خندوانه ماچت کنم

پاسخ :

اع؟ فهمیدین داداشمه؟ شکر خدا. از اون دفعه که یه نفر بهم گفت نامفهومن پستام هی می هراسم از این که شخصیت ها رو نشناسین. حتی ممکنه یه قسمت اون بالای وبلاگم بزارم برای شخصیت هایی که ممکنه باهاشون برخورد کنین :))
| Avonlea |
۰۵ خرداد ۲۲:۱۳
وای خیلی باحال میشه :)))) هیچوقت نمیدونستم داداشت از این قابلیتها داره

پاسخ :

سارا، واست کانالشو فرستاده بودم به نظرم
| Avonlea |
۰۶ خرداد ۰۰:۴۶
کانال؟؟؟
نهههه
من چیزی یادم نمیاد
تا جایی که حال داشتم هم در چتمون بالا رفتم و چیزی نیافتم
و اسمشم سرچ کردم که یه پیام فوروارد شده ازش بود و موهای فرفری زیبایی داشت.
همین

پاسخ :

موهاش فرفری نیس :)) فرفری به نظر میاد
وایسا تلگرامم سامان بگیره. هر چند به نظر من واقعا چرند می نویسه. نمی دونم بقیه چجوری خوششون میاد.
saeede sa
۰۶ خرداد ۰۱:۵۸
چه جالب و چند بعدی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان