352

آیا نمیشه به من یه جایی تو یه آزمایشگاهی بدین و بزارین کمتر حرص بخورم؟

کوچک ترین میلی -تاکید می کنم، کوچکترین- میلی به حقوق میلیاردی یا بورسیه شدن ندارم. صرفا می خوام یه جایی از این دنیا رو پیدا کنم که توش بتونم مفید باشم، که دانشمندی بشم که تو شش سالگیم می خواستم.

۲
کروکدیل بانو
۲۳ بهمن ۱۳:۳۱
بعله که میشه...من هم دوم دبیرستان که بودم ته رویام همین بود.تقریبا ۷ سال بعدش شد :)

پاسخ :

ریلی؟ :))))
این یکی از بهترین چیزاییه که این اواخر شنیدم
چارلی ‎‌‌‌
۲۴ ارديبهشت ۰۰:۴۲
دقیقا همون چیزیه که من میخوام :) حتی من آزمایشگاهم نمیخوام D:
فقط یه جای خواب، با سه وعده غذای گرم میخوام؛ تا بتونم همه وقتمو روی فیزیک نظری بذارم :)
+ الان که فکر میکنم اینترنتم میخوام :| با هندزفری D:

پاسخ :

ما واسه تحقیق یکی ژنتیک رو داریم یکی رفتارشناسی یکی تکامل
در واقع بیشترن ولی اینا تو ذهنمن ، و واسه ژنتیک قطعا یه آزمایشگاه می خوام :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان