یا می فهمین دارم از چی حرف می زنم یا نمی فهمین.

یادداشتی توی کتاب زیستم هست که میتونم باهاش علت این که تجربی ام ، توضیح بدم اونم در حالی که همگان می دونن کنکور تجربی آدم رو به هفتاد -هزار- نوع بلا مبتلا می کنه. و اونم در حالی که من کلا سه تا رشته ی اصلی رو نمی رم احتمالا.و اونم در حالی که نرد ریاضی و فیزیک محسوب میشم.

یادداشته اینه :

« در فصل تابستان :

مورچه های کارگر غذا جمع می کنند 

جاگوار تولید مثل می کند

پروانه ی اپرافترا بروما در خاک شفیره می شود

یک گونه راسو تولیدمثل می کند

روباه قطبی دچار افزایش رنگیزه می شود

زنبق ها گل می دهند

فعالیت غده ی پینه آل تابستان کم می شود.»

۷
fa fa
۱۱ بهمن ۱۷:۱۷
آیا خیلی زشته بگم ارتباطشو نفهمیدم؟

پاسخ :

خب نفهمیدین دیگه ، چی کار کنم.
آرزو ﴿ッ﴾
۱۱ بهمن ۱۷:۳۲
منم نفهمیدم 😶

پاسخ :

خب نفهمیدین دیگه ، چی کار‌ کنم.(۲)
جو لیک
۱۱ بهمن ۲۲:۱۹
منم حتی نفهمیدم.

پاسخ :

خب دیگه نفهمیدین ، چی کار کنم.(۳)
جو لیک
۱۲ بهمن ۰۰:۳۹
مال من با بقیه فرق داشت. 😁

پاسخ :

بیا تو رو خدا ، تمرکزمو به هم زدین.
حنا
۱۲ بهمن ۲۱:۵۸
سارا، نگا، فعل اصلی نداره پاراگرافت.
"یادداشتی توی کتاب زیستم هست که میتونم باهاش علت این که تجربی ام ، اونم در حالی که همگان می دونن کنکور تجربی آدم رو به هفتاد -هزار- نوع بلا مبتلا می کنه. و اونم در حالی که من کلا سه تا رشته ی اصلی رو نمی رم احتمالا.و اونم در حالی که نرد ریاضی و فیزیک محسوب میشم رو، براتون تشریح کنم."
اگه علت رو تشریح میکنن البته.

پاسخ :

راس میگی
مرسی :*
حنا
۱۲ بهمن ۲۲:۰۰
یاااا: 
"یادداشتی توی کتاب زیستم هست که میتونم باهاش علت این که تجربی ام رو، براتون تشریح کنم ، اونم در حالی که همگان می دونن کنکور تجربی آدم رو به هفتاد -هزار- نوع بلا مبتلا می کنه. و اونم در حالی که من کلا سه تا رشته ی اصلی رو نمی رم احتمالا.و اونم در حالی که نرد ریاضی و فیزیک محسوب میشم."

پاسخ :

البته رای مفعولی باید بعد مفعول بیاد الان که دارم فک می کنم.
Mission Blue
۱۴ بهمن ۱۴:۵۹
من اول که خوندمش دیدم که عه! همه شون به تولید مثل و اینا بر می گرده. بعد رفتم ببینم پینه آل چیه دیدم با هورمون های جنسی و اینا مخالفت می کنه. بعد دیگه حوصله نداشتم بیشتر بگردم دیگه  نگشتم ولی گمونم یه تناقضی چیزی بین این اتفاقا و فعالیت پینه آل می بینی که برات جالبه و از این حرفا....

اصن بهتره پاشیم بریم همون احتمالمون رو بخونیم:دی بیخیال کلا

پاسخ :

ای مردم
مقصودم این بود که درسته علم کلا چیز بی کرانیه ولی زیست به شیوه ی خاص و فوق العاده تری انقدر گسترده اس ، من با این میزان دانش کمم می تونم برات از غشای سلول های بدن بگم ، می تونم از دستگاه گردش خون عنکبوت بگم ، از نحوه ی انعقاد خون ، از دستگاه عصبی حشرات ، از تنظیم بیان ژن ، از تکامل
شیمی علم زندگیه ، فیزیک مقدسه ، ریاضی قابل غرق شدن ترینه ولی هیچ کدوم از نظر قشنگی به زیست نمی رسن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان