من خوبم ، شما چطوری؟

امید است حالا که تلگرام و اینستاگرام و فلان و بیسار قطع شده ، تقوای الهی پیشه کنید و برگردید سر وبلاگاتون.

۱۱
A l i
۱۱ دی ۲۳:۰۰
من vpn خریدم :| تحمل نداشتم والا :|

پاسخ :

ای بابا ، فیلترشکن که انسان را به فنا می دهد.
هیچ و پوچ
۱۱ دی ۲۳:۱۱
با رعایت تقوای الهی و توکل به خدای یگانه فیلتر شکن استفاده کرده و به کار خود در فلان و بیسار با استقامت ادامه میدهیم :|

پاسخ :

ایمان و عمل صالح یادت رفت
جو لیک
۱۱ دی ۲۳:۲۶
آخه ما وبلاگمونو ول کرده بودیم میدونی؟ ما تو رو در سرزمین بلاگستان رها کرده بودیم رفته بودیم چپیده بودیم تو اینستا.
:نگارنده را به رگبار می بندد

پاسخ :

من کنکور دارم خیر سرم 
ما تجربیا که مثه شما ریاضیا بیکار نیستیم
هیچ و پوچ
۱۱ دی ۲۳:۳۴
آخی هنوز در دوران کنکورید :D
و من الله توفیق

پاسخ :

هنوز؟ :))
جو لیک
۱۱ دی ۲۳:۳۹
همه ش کنکور, همه ش وعده, همه ش وعید!

پاسخ :

خوبه منم بیام بگم همه اش برنامه نویسی ، همه اش رییس بی لیاقت, همه اش آقای دکتر با پرستیژ؟ :))
آه , الان که دارم فک می کنم چقدر هممون بدبختیم
آرزو ﴿ッ﴾
۱۱ دی ۲۳:۵۵
اینجا هم باش دیگه لطفا! :)

پاسخ :

باشه :)
Mission Blue
۱۲ دی ۱۳:۱۴
گودریدز هم خوبه:دی
+ سلام چه طوری؟

پاسخ :

آره آره
خوبم :)) تو کجایی؟ وبلاگت چی شد؟
احساس خفقان می کردم
Black Swan
۱۲ دی ۲۰:۵۳
آدرس چنلت رو به ما هم بده

پاسخ :

آم , خصوصیه و من توش نیستم و اگرم هستم دارم راجب علی کرامت غر می زنم
مشکلی ندارم با اد کردنت , اگه می خوای بگو بهت لینک بدم , ولی پشیمون میشی :))
Mission Blue
۱۴ دی ۱۷:۲۷
وبلاگم رو عوض کردم!

پاسخ :

زودتر می گفتی :))
fa fa
۱۴ دی ۲۱:۳۹
ما بودیم. تو تقوا پیشه کن خجالت بکش حیا کن :)
Black Swan
۱۵ دی ۱۵:۲۹
خب اگه خصوصیه هیچی :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان