343

خب ، حقیقتش اینه که من دیکتاتورم.هر چی عم بگین باز کار خودمو می کنم.و الانم ویر کانال داشتن به تنم افتاده و علاجی نیس.من یه ماه ، احتمالا به صورت کامل ، تو کانالم می نویسم و بعد بازم به اینجا برمی گردم.دلایلمم اینه که من فعلا بیشتر دوس دارم کوتاه بنویسم و اینجا نمی تونم.انگار یه جورایی اینجا برام مقدس تر از این حرفاس.بنابراین من اینجام : telegram.me/orangebluefairy

۶
آرزو ﴿ッ﴾
۱۳ خرداد ۱۵:۲۰
احتمالا اونجا بیشتر می‌نویسی، و من نمی‌تونم نگم چقدر خوشحالم! :))

پاسخ :

:***
بلوط ||
۱۳ خرداد ۱۵:۵۳
می خواستم آدرسشو بپرسم :)

پاسخ :

نه دیگه اگه می خواستم آدرسشو نگم که این قدر مقدمات نمی چیدم :))
بلوط ||
۱۳ خرداد ۱۸:۵۳
به طرز عجیبی فک کنم کامنتای پست قبل اولش بسته بود :)
+ جویند. :)

پاسخ :

آره آره
می خواستم خصوصیش کنم نمی دونم چرا اون شکلی شد.
آنیتا
۱۳ خرداد ۱۹:۲۹
یکی از عذاب های کانال اینه که به بعضی چیزا واقعا میخوام جواب بدی ولی نویسنده یه جورایی داره میگه خفه شید.

پاسخ :

لینک پیام ناشناس رو گذاشتم دیگه.
آنیتا
۲۰ خرداد ۱۰:۵۳
فقط امیدوار بودم به کامنت بالا جواب ندی... ولی حالا که دادی، باید بگم قسم میخورم (!) اون لحظه که کامنتو دادم لینکشو نذاشته بودی

پاسخ :

آره آره اون موقع نذاشته بودم :)))
ولی بعدش فک کردم شاید کلا خبر نداشته باشی به خاطر همین جواب دادم.
الـی ‌ ‌
۲۰ مرداد ۲۱:۴۵
کانالت هس هنوزم؟

پاسخ :

هوم، پرایوته البته
مشکلی با اد کردن ندارم ولی قطعا بقیه مشکل خواهند داشت با اد شدن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان