ینی می خوام بگم تقصیر من نیست کامنتا رو دیر جواب می دم.خطا از بخت ماست.

علت این که رمز گوشی من فقط یه آلفاس و همه اینو می دونن و هیچوقت هم نمی ترسم کسی بره بخونتش اینه که به قدری گوشیم افتضاح و اعصاب خورد کن و کنده که طرف تا بخواد رمز رو بزنه و گوشیم رمزو پردازش کنه و سعی کنه باز شه و هنگ نکنه و باتریش ناگهانی تموم نشه , فرد مذکور گریه کنان گوشیو پرت کنه طرف در و سعی می کنه همه ی این چیزا رو فراموش کنه.

۶
| Avonlea |
۱۲ خرداد ۰۲:۲۴
سارا ولی نارنجی نیست

پاسخ :

سارا باور نمی کنی چقدر فک کردم تا فهمیدم چی می گی
بله بله !! اینشو باید هر روز یادآوری کنم به خودم ، هر چند دیگه بدم نمیاد ازش
| Avonlea |
۱۲ خرداد ۱۳:۳۱
اوووو من کلی فکر کردم تا یادم اومد نارنجی بود سبز بود یا چی

پاسخ :

من جدا تعجب کردم از این که تو با اون حافظه ی شگفت انگیزت یادت اومد
شادکه :)
۱۲ خرداد ۱۵:۱۵
مال منم همینه والا:دی

پاسخ :

تنها نیستم پس :))
موشک :)
۱۲ خرداد ۲۲:۲۷
منم همینطور . الان همه ی خانواده آیفون دستشونه چند بار گفتن بذار برات بخریم میگم نه . من فقط تلگرام چک میکنم و آهنگ گوش میدم و این گوشی شب های زیادی تا صبح برام لالایی پخش کرده . بهش وفادارم :))

پاسخ :

امکانی هس که بشه خانواده هامونو عوض کنیم؟
موشک :)
۱۲ خرداد ۲۲:۵۲
:)))) از نظر فکری کلا درکشون نمیکنم بنابراین اصلا خوش به حالم نیست :|

پاسخ :

به نظر می رسه لک لکا قاطی کرده ان.من خیلی باهاشون اشتراک دارم.هر چند به ال جی هم راضیم من.*به قانعیت خود گریسته و لبخند دردمندی رو به افق می زند*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان