ایمان , تقوا , عمل صالح

الان که در میان کتاب دینیم , آبی کانون , فلان کانون و بیسار کانون گم شدم جا داره به امتحان دینی پارسال اشاره کنم که دینی رو با نایت ساید و دنیای سوفی خونده بودم و خطاب با آسفالت مناظراتی داشتم بدین ترتیب که تو از کجا می دونی خدا اصن ما رو دوس داره؟اصن چرا باید خدا ما رو برای سرگرمی خودش نیافریده باشه؟ و غیره و فرزانه که نخونده بود و به امید خلاصه های من زودتر اومده بود مدرسه , گریه کنان به درختای چنار التماس می کرد که همین یه روز منو شفا بدن و بعدش هر کار خواستن بکنن.

و جا داره شما همین الان برین بابت این که امتحان از این کتاب مزخرف به دردنخور ندارین , سجده ی شکر به جا بیارین.

۶
بلوط ||
۰۱ خرداد ۲۲:۵۶
و من بعد هر خطی که می خونم یک خفه شو به تمام حرف های شعاریش می گم و ی دل سیر تو دلم گریه می کنم که کِی از شر این کتاب مزخرف راحت می شم.

پاسخ :

من دیگه عادت کردم :))
| Avonlea |
۰۲ خرداد ۰۰:۰۲
:))))))) لاو یو

پاسخ :

:***
جو لیک
۰۲ خرداد ۱۰:۱۱
یکی از دلایلی که من عاشق اینم که بزرگ شدم. یوهوهو:))

پاسخ :

کوفتت شه :|
لیمو ترشـــ🍋
۰۲ خرداد ۱۰:۱۵
من ازش امتحان دارم فردا:|
سجده شکر ب جا نیارم؟

پاسخ :

نه ، تو استثناعن می تونی سجده به جا نیاری
آنیتا
۰۲ خرداد ۱۳:۴۵
این همه بد و بیرا میگی بهش،
بعد معدلت میشه 19.99 :))
خیلی عجیبی! ;)

پاسخ :

حالا بعد امتحانا می بینیم کی عجیبه :))
تو کا
۰۲ خرداد ۲۳:۳۳
آه چه خوش است خردادی که آدم امتحان نداره :دی

پاسخ :

:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان