334

من از انتخابات خوشم میاد.از این شور و شوق مردم خوشم میاد.کودکانه است که من وقتی می بینم مردم خوشحالند درست به اندازه ی وقتی مامانم خوشحاله , آروم میشم و در عین حال ذوق زده.

ولی می دونی , همکلاسیام باعث میشن بخوام سرمو به دیوار بکوبم.منظورم اینه که همه مشخصا تاثیرپذیر خانواده هاشونن و عینا میان نظرات خانوادشونو تکرار می کنن و این جدا چندش آوره.برای مثال من یه دوستی دارم که بدون اغراق نصف زندگیش داره از حقوق همجنسگراها دفاع می کنه و کلا به مقنعه اعتقادی نداره.بعد میره ستاد رییسی تبلیغ می کنه !!(لطفا این جا دچار سو تفاهم نشین) که این به اندازه ی کافی مسخره اس.ولی این که میاد در مورد واردات و صادرات اظهار نظر می کنه باعث میشه من بخوام گریه کنان به فرزانه التماس کنم که یه کاری کنه.چون اهمیتی نداره موافق کدوم جناح بشین؛اظهار نظر یه دختر شونزده ساله در مورد مطلبی که کوچکترین سر رشته ای ازش نداره , مسخره اس.جدا مسخره اس.

بنابراین من اینجا به پاتون می افتم و التماس می کنم که تو گروهی که برای مثال برای پرسش و پاسخ زیسته ,مطلب سیاسی فوروارد نکنین.جدا بهتون التماس می کنم.مخصوصا اگه کمتر از هیجده سال دارید.چون من نمی تونم تضمینی بدم که شمشیرمو تو شکمتون نکنم.البته من شمشیری ندارم , شاید این بتونه کمی مانعم بشه.

۵
آرزو ﴿ッ﴾
۲۷ ارديبهشت ۲۱:۱۹
من عذاب وجدان می‌گرفتم که در مواردی به سن افراد هم توجه می‌کردم! الآن کمی آروم شدم:دی :))

پاسخ :

شاید این تحمقانه و اشتباه باشه ، ولی من خیلی خیلی به سن افراد توجه می کنم.لزوما یه فرد هیفده ساله نادون تر از یه فرد پنجاه ساله نیست.ولی اکثر هیفده ساله ها یه فضای فکری دارند و اکثر پنجاه ساله ها یک جور فضای فکری‌.من به این جدا اعتقاد دارم.ولی خب ، در جریانم که استثناهایی هست.
آرزو ﴿ッ﴾
۳۰ ارديبهشت ۰۰:۰۳
احمقانه نیست. :) حداقل از نظر من که در این زمینه مثل خودت فکر می‌کنم. :)

پاسخ :

خوبه , خوبه :))
آرزو ﴿ッ﴾
۳۰ ارديبهشت ۰۰:۰۷
+ این عکس پایین(با گوشی‌ام) خیلی خوشگله. :))
++یه‌روز که خیلی بیکاری بهم فشار آورده‌بود بالاخره خوندن بازی تاج و تخت رو شروع کردم، فقط با یاد تو!:دی ؛):)

پاسخ :

آرزو جدی؟!تو رو خدا؟
چطور بود؟
• عالمه •
۳۱ ارديبهشت ۱۳:۰۲
پاراگراف آخر عالی بود! :))

پاسخ :

:)
آرزو ﴿ッ﴾
۰۴ خرداد ۱۳:۵۳
آره دیگه! :))
فعلا که خیلی خوبه، البته هنوز ۳۰۰ صفحه بیشتر نخوندم، چون مثلا داریم به امتحانا نزدیک میشیم-_-

پاسخ :

وااااای
خیلی خوشحالم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان