320

یکی از بزرگ ترین ترس های من در زندگیم اینه که جرج آر آر مارتین بمیره و بازی تاج و تخت رو تموم نکنه.

۶
جو لیک
۱۱ ارديبهشت ۲۱:۵۰
یکی از ترس های بزرگ منم اینه که ایچیرو اودا بمیره و هرگز نفهمیم وان پیس چه کوفتی بود:|

پاسخ :

جولیک به خدا یه بار دیگه بیای یه چیز در کنی و بری جدا می کشمت.اینا چین؟
Mission Blue
۱۱ ارديبهشت ۲۱:۵۳
من 4 ساله که با این ترس دارم زندگی می کنم. 
امیدوارم روزگار نخواد قدرتش رو به ما نشون بده و آخرش کتاب ها ناتمام بمونن:-/

پاسخ :

واااااااای
وااااااای
اگه بمیره , می کشمش
فرارى
۱۳ ارديبهشت ۰۲:۰۹
بنده اجازه میخوام به کامنت جولیک مقادیرى خندیده و صحنه رو ترک کنم. :))

پاسخ :

اجازه صادر میشه.
Black Swan
۱۳ ارديبهشت ۱۸:۲۹
مردن خالق وان پیس واقعن ترسناکتره. هشتصد تا اپیزود شوخی نیست که. -ـ-

پاسخ :

یکی می خواد به من یکم توضیح بده محض رضای خدا؟
جو لیک
۱۴ ارديبهشت ۱۱:۰۷
وان پیس یه سری مانگاعه که تو مجله شونن جامپ چاپ میشه و بیست سال از اولین شماره ش میگذره ولی به خدا اگه قصه ش دو سانت پیشرفت کرده باشه. مانگا به کمیک های ژاپنی میگن. کمیک به داستان مصور میگن مث تن تن. تن تن یه خبرنگار نروژی بود که یه سگ به اسم برفی داشت و ماجراجویی میکرد اون وسطا. خبرنگار آدمیه که خبر تهیه می کنه میده خبرگذاریا یا روزنامه ها. روزنامه یا کاغذ اخبار نوعی نشریه است که صب به صب یا عصر به عصر چاپ میشه و شرحی بر زندگانی از شماره قبل تا الان به خواننده تقدیم می کنه. مخترع چاپ، گوتنبرگ، اولین بار از حردف قابل جابجایی سربی استفاده کرد تا بتونه زرت زرت متن چاپ کنه..سرب فلزی سنگین است که توصیه میشود به هیچ طریقی وارد بدن نگردد چون دفع نمی شود با این حال قدیمی ها می مالیدند صورتشون به جای کرم پودر و پن کیک. 
از اینجا به بعدشم به دخترایی که آرایش می کنن میسپارم که توضیح بدن.

-از دمپایی پرتاب شده جاخالی می دهد-

پاسخ :

اوکی , دیگه ترجیح می دم همون یه چیزی بپرونی و بری.
و بله , از قصد اوکی گفتم :))
جو لیک
۱۴ ارديبهشت ۲۳:۳۶
:)))))
دیه کاریه که ا دستم بر میاد بهرحال:))

پاسخ :

من به همون رویه ی قبلی راضیم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان