Art heals

می دونی ، من هنر رو دوست دارم. نمی تونم بگم ذاتا یا حتی ظاهرا هنرمندم ، یا نمی تونم بگم وقتی دارم طراحی می کنم حس می کنم خودمم. ولی امروز ، که بدترین روز تاریخ بشریت رو پشت سر گذاشتم ، و می تونستم ساعت ها رو تختم دراز بکشم و با ناخونام ور برم ولی به جاش نشستم و برای جز از کل و آرتمیس فاول بوکمارک درست کردم ، و بعدش سنگ مرمر صبا رو نقاشی کردم ... همچنان ناراحت بودم ولی داشتم مبارزه می کردم ، اونا باعث نشدن شرایط من حتی ذره ای بهتر بشه ولی منو قوی تر از قبل کردند.و این معجزه ی هنره.

۱
فراری
۱۹ فروردين ۰۱:۲۵

این معجزه‌ی ذهنه. که چطور هر ذهنی برای فرار از فشار، راه حل خودشو پیدا می‌کنه. کتاب خوندن. کارهای هنری. درس خوندن در مورد بعضیا. کمک کردن به بقیه.

می‌دونی خیلیا دلیلشون برای کمک به بقیه اینه که خودشون بتونن محکم‌تر وایسن؟

پاسخ :

من برای فرار کردن می نویسم , ولی هنر کمکم می کنه مقاوم باشم.

نه , تا حالا بهش فک نکرده بودم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان