خدایا یه جوری زلزله ها رو تنظیم کن که من نمیرم ولی کانون کنسل بشه.

من پنج دقیقه پیش اولین زلزله ی زندگیم رو تجربه کردم.(چون به طرز عجیبی اون زلزله ی ظهر رو نفهمیده بودم)


۵
آرزو ﴿ッ﴾
۱۷ فروردين ۰۰:۵۷
واقعا عجیبه که حس نکردی اونو، اصل کاری بود!:دی!واسه منم اولین زلزله‌ی جدی بود.
کنسل میشه ان‌شاءالله :))

پاسخ :

من تو حیاط مدرسه بودم ، تو محیط آزاد چندان محسوس نیست
کنسل شد :)
Mission Blue
۱۷ فروردين ۰۰:۵۸
شدید نبود که زلزله؟

پاسخ :

نه اونقدر
منِ مجازی
۱۷ فروردين ۱۰:۳۱
تو زلزله تبریز اینا اولش خواب بودم بعد نرده هایِ کنار پله ما فلزی ـن .. طوری میلرزیدن و صداشون میمود که نگو ..
بعد ِ چند دیقه که رفته بودم تو کوچه دومی که اومد دستم رو در بود .. بعد درِ مام فلزیِ بزرگ عه بعد اونم با اینکه قفل بود طوری عقب و جلو میرفت که الان گفتم دیه از جایِ جوش ها کنده میشه :|

امیدوارم اتفاقاتِ زیادی نیوفته فقط .. 

پاسخ :

نه اوکی بود برای ما
باید به فکر روستاها بود.
آرزو ﴿ッ﴾
۱۷ فروردين ۲۲:۳۵
نشد:/ نه؟

پاسخ :

چرا :)
[دُختَرِ هَیولا]
۱۸ فروردين ۱۳:۰۶
مواظب خودت باش

پاسخ :

مرسی :)
زنده ام هنوز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان