306

بله ، نوروز ۹۶ عم داره کم کم تموم میشه.Death Note هم داره تموم میشه ، دیشب آرتمیس فاول رو شروع کردم و بیمش هست که تا دو سه روز دیگه از هر پسر نوجوان نابغه ی سرد خوش قیافه ای متنفر بشم.


می خواستم بیام بنویسم "تا یه مدت نمی خوام بنویسم" بعد یکم به سال ها تجربه ی بلاگریم دقت کردم و دیدم احتمالا دقیقا دو دقیقه ی بعدش شروع می کنم به رگباری پست گذاشتن.

۳
فرارى
۱۲ فروردين ۲۱:۳۸
فکر میکردم اون خط آخر فقط بیمارى منه. خوشالم که تو کائنات تنها نیستم. :))

پاسخ :

نه ، خیلیا هستن
مرض واگیریه کلا :))
Mission Blue
۱۳ فروردين ۰۰:۳۳
من دو بار دث نوت رو دیدم. با خوندن این پستت دلم خواست یه بار دیگه هم ببینمش. چه قدر خوب بودT_T

آرتمیس فاول رو از کتاب چهار شروع کردم و به همونجا هم ختم شد! دیگه نخوندمش. 

پاسخ :

:))

برای چی؟
جو لیک
۱۳ فروردين ۰۲:۲۵
دث نوت یه وان شات هم داره که ترجمه ش فیلتر شده:دی
انگلیسیشو پیدا کن بخون، داستانش مال بعد از تموم شدن انیمه س، کمه فکر کنم سی چهل صفحه س!

پاسخ :

ایشالله تابستون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان