عیدتونم مبارک عزیزانم.این اولین عید اینجاس.

فعلا تمام اهدافمو از قبیل محقق شدن , سبز کردن آخر موهام* , یه دختر هفت ساله داشتن , ویالون زدن , خوندن و غیره رو کنار گذاشتم و رو جمع کردن کلی دوست و آشنا و یه خونه ی بزرگ داشتن تمرکز کردم تا دیگه عیدا تنها نباشیم.


چون که می دونین , تنها بودن تو عید ساکز.


* اونو به خاطر این کنار گذاشتم که الان من اصن مو ندارم و آخر موهام برابره با اولش.مهمتر از همه : مامانم اجازه نمیده.

۴
آرزو ﴿ッ﴾
۳۰ اسفند ۱۵:۳۵
سارا :))))
عیدت مبارک دختر!

پاسخ :

مرسی :***
همچنین :))
لیمو ترش🍋
۳۰ اسفند ۲۰:۲۷
سال نو مبارک☺ امیدوارم سال خفنی باشع برات:)

پاسخ :

مرسی :))
برای تو هم همچنین
تو کا
۰۱ فروردين ۰۲:۰۲
من دوست دارم نارنجی کنم موهامو :دی
البته منم مامانم نمی ذاره :|

عیدتم مبارک :))

پاسخ :

واااااای ، خیلی بامزه میشه اگه سفید باشی :))

همچنین D:
[دُختَرِ هَیولا]
۰۱ فروردين ۱۲:۱۶
آخر موهات برابره با اولش:))))
عیدت مبارک!

پاسخ :

:)
همچنین :P
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان