297

دیگه داره لوس میشه اوضاع.

همه فک می کنن شبیه چندلرن.همه میگن که عمرا اگه بفهمن که کسی عاشقشونه (چون خیلی باکلاسه و منم قبول دارم و امیدارم بفهمین منظورمو).گیر دادن به استوریای ملت احتمالا تا ابد ادامه پیدا می کنه.همچنین گیر دادن به گذاشتن عکس سفره ی هفت سین تو اینستا. نفرت از عید و بهار که هیچی.نفرت از فامیلا و سوالای مشهور و شناخته شده ی (ازدواج کردی؟ترم چندی؟ و غیره) (من جدا این تیکه رو هیچوقت درک نکردم ، مثلا می خواین بشینین درباره ی فیزیک کوانتوم حرف بزنین؟).


و خلاصه که من خیلی وقت بود که غر نزده بودم.و در ضمن این لیست رو می تونم تا ابد ادامه بدم ولی یادم نمیاد راستش.

۳
فرارى
۲۹ اسفند ۲۰:۱۳
چرا نمیشه حرف نزنیم؟! بشینیم در سکوت از هواى خنک بهارى لذت ببریم؟! 

پاسخ :

ببین ، بیا واقع بین باشیم :
نمیشه جدا :)))))
آرزو ﴿ッ﴾
۲۹ اسفند ۲۰:۵۵
تو اولین نفری که اینا رو ازت خوندم :) امیدوار شدم :))

پاسخ :

:*
| Avonlea |
۲۹ اسفند ۲۱:۲۴
خب ببین این بخاطر اینه که فامیل کلا چیز مسخره‌ایه
مثلا من و نرگس وقتی پس از سالها بهم میرسیم میپرسیم کراش جدید چی داری یا اون دختره‌ی نکبت دماغ عملی چی شد داره چی میخونه
اینا سوالات موردعلاقه‌ی منن که متاسفانه نمیشه از فامیل پرسید

پاسخ :

ببین آخه واقعا هیچ کاری در موردش نمیشه کرد
و البته ما فامیلامونو خیلی کم می بینیم و اصولا فامیلای کمی هم داریم
بنابراین کلا درکش یکم سخته برای من :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان