293

من دارم روزای خوبی رو می گذرونم.که خب ، تقریبا مطمئنم به خاطر اینه که زمستون داره تموم میشه و به همراهش اون خوددرگیری زمستونی هم داره تموم میشه.


دیروز آهنگایی که فقط در یه دوره ازشون خوشم میومد ، آهنگایی که ازشون اصلا خوشم نمیومد و آهنگایی که ازشون بیزار بودم و آهنگایی که به خاطر کاورشون دانلود کرده بودم پاک کردم.
لباسای خونه مو مرتب کردم و یه ده بیست تاییشون که قبلا فک می کردم "کسی چه می دونه ، شاید یه زمانی لازم بشه" و البته هیچ وقت لازم نشدن رو ریختم دور.
کتابامو مرتب کردم و خیلی خیلی خفن چیدمشون.کتابای نشر چشمه یه کنار (درباره ای باید توضیح بدم که کتابای نشر چشمه کنار کتابای نشرای دیگه جدا مزخرف میشن ولی اگه کنار هم بزاریشون واقعا دوست داشتنی میشن)، آنی شرلی ها یه کنار ، هری پاترها یه کنار و همینطور تا آخر.


این خیلی غیرانسانیه ولی من از دور ریختن چیزا خیلی خوشم میاد.از قطع رابطه کردن با آدمایی که ازشون خوشم نمیاد هم همینطور.بهم یه آرامش فراطبیعی میده و خب ، من الان خیلی آرومم.
۲
بلاگر آرام
۲۶ اسفند ۱۶:۰۲
نظم همیشه آرامش میاره و دور ریختن هم نظم میاره.منم باید یه کم کتاباما جابه جا کنم گمونم:)

پاسخ :

البته من هیچکدوم از کتابامو نریختم دور
دلم نیومد
فرارى
۲۶ اسفند ۱۹:۰۵
آخ منم. یهو بزنه به سرت، همه چیو بریزى دور. همه چیو از بیخ تبر بزنى. خلاص!

پاسخ :

دقیقا !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان