ٌ290

من اولش تو این شک داشتم ولی الان دیگه مطمئنم مدیرمون با گذاشتن کلاس آشپزی و چی و چی و چی قصد داره از ما همسرانی خوب در بیاره.

خیلی عجیبه.

عجیب تر از اون اینه همه هم انگار خوششون اومده و کاملا موافقن و انگار این خیلی چیز عادی ایه !!

به قدری که به معلم فیزیکمون گفته که بیاد برامون راه و رسم زندگیم بگه و اونم اومده سر کلاس می گه "سعی کنید پسرای فامیلتونو تور کنید" و من جدا نمی تونم چی بگم.



پ.ن : فایت کلاب رو تموم کردم ، موانا رو دیدم و جز از کل رو تا نصفه خوندم ولی خب کلا ، عید سوم خیلی سردرگم کننده اس.نه مثه آدم می تونی درس بخونی ، نه مثه آدم می تونی تفریح کنی.
۴
جو لیک
۲۳ اسفند ۲۳:۱۷
جدا نمیدونی چی بگی؟ به مادرت بگو بره آموزش پرورش منطقه گزارش بده. اونا هم میان مدیرتونو توبیخ می کنن و تمام:)
اگه بابات باشه که چه بهتر. بابانوفوبیا دارن آموزش پرورشیا:))

پاسخ :

ببین من اصلا فک نمی کنم به جاییشون باشه
دبیرستان من بهترین دبیرستان تو کل مشهده و وقتی تو این مدت هیچکس با این زنه مخالفت نکرده واقعا آموزش و پرورش نباید کاری داشته باشه
ملیکا
۲۴ اسفند ۱۳:۰۶
گاد :| پسرای فامیلو تور کنید؟ خجالت نمیکشن از گفتن این مزخرفات؟ :| 

پاسخ :

فک نکنم
جو لیک
۲۵ اسفند ۰۲:۳۲
دقیقا مساله اینه که همه بهش فکر می کنن، هیچکس نمیره انجامش بده.
برید اعتراض کنید. حداقل کاریه که میشه کرد.

پاسخ :

ببین , همممممممه فک می کنن این خیلی منطقی و درسته 
ینی این شکلی نیست که شاکی باشن و بخوان خویشتن داری کنن
جو لیک
۲۶ اسفند ۲۱:۰۶
مساله الان اون "هممممه" نیستن که حس خوبی دارن، ممکنه تو مدرسه بهتون تجاوز بشه و همه هم راضی باشن، این دلیل نمیشه یه نفر ناراضی نره اعتراض کنه به کاری که در چارچوب مدرسه نیست و فی الواقع خلاف هم هست-پسرا رو بر بزنید چیه؟!- بنابراین با اینکه مثالم احمقانه و تخیلی بود ولی کنه مطلب رو بگیر و پاشو برو با بزرگترت اعتراض کن!

پاسخ :

باشه
من تلاشمو می کنم و تو سعی کن از این به بعد مثال های بهتری بزنی چون خیر سرم من بدترین مثال زننده ی دنیام !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان