و بله ، من دوباره به دوران بیعاریم و روزی ده پست برگشتم

می دونی ، آدمای زندگی من منطقی ، جدی و در عین حال شوخ طبعن و حاضرن سرشون بره ولی از من تعریف نکنن و احساساتشونو بروز ندن. اگه بخوام به کمک رمان ها اینو توضیح بدم باید بگم من توسط کلی گیلبرت بلایت محاصره شدم.و خدا می دونه که من چقدر از این وضعیت خوشم میاد.چون من به هیچ وجه تحمل آنی شرلی مانند ها رو  تو زندگیم ندارم.


مثلا یه بار مبینا به من گفت صدات اصلا به قیافه ات نمی خوره.بعد من اینو به فرزانه و صبا گفتم و هر دوتاشون در کمال جدیت گفتن :"هر دوتاشون دقیقا به یه ابعاد زشتن." یا هزاران هزار خاطره مثل این.


و خب می دونی ، من می دونم که مهمم برای آدمای زندگیم ولی حقیقتا هیچوقت اینو حس نمی کنم. 


دو روز پیش به احسان پی ام دادم که برام آوازهای غمگین اردوگاه رو بخره و اضافه کردم که خیلی خوشحال میشم اگه برام جز از کل رو بخره و اونم گفت که وضعیت اقتصادی خیلی خوبی نداره و منم گفتم که اشکال نداره. و دیروز مامان از مسافرت برگشت و جز از کل رو برام آورده بود که خب ، مسلما احسان خریده بود و می دونی ، من چند لحظه واقعا ذوق کردم ، چون برام خیلی قابل درک بود که خوشحالیم براش مهمه و خیلی حس خوبی بود.خیلی.


و خب ، حال ندارم که توضیح بدم چرا ولی خیلی خوبه که اینجام و اینجایین و من خوشبختم.

۲
Mission Blue
۲۱ اسفند ۱۷:۳۱
من ترجمه ی reservation blues رو نخوندم بنابراین نمی تونم درباره ی کیفیت ترجمه اش نظر بدم. ولی خب فکر می کنم این از اون کتاب هاییه که باید به زبان اصلی خونده بشه. epubش هم تو اینترنت هست.

درباره ی جزء از کل تعریف زیاد بود. وقتی تمومش کردم احساس خاصی داشتم. حس معلق بودن. نه به خاطر خود داستان یا غرق شدن توی اون. بلکه به خاطر روشن نبودن تکلیفم باهاش! هنوز هم نمی دونم خوب بود یا نه! ولی خب در هر صورت خوشحالم که فقط پونزده تومن براش دادم!

پاسخ :

خوش به حالت چون من الان فهمیدم حتی اون بیست درصد تخفیف عیدم روش نخورده
ولی الان که دارم می خونم ارزششو داره به نظرم
نام *
۲۳ اسفند ۱۶:۴۳
 لطفا از این دوران بیعاری شرمنده نشو و حداقل با روزی یه پست دل ما ها رو شاد کن... .

پاسخ :

این کامنتت خییییییییییییییییییییییییلی خوب بود.
اصن در بیان نمی گنجه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان