228

اوه خدایا , من از بعد از ظهر تا الان به شصت نفر خبر رسانی کردم که زیستمو صد زدم , این واقعه باید در تاریخ بشریت ثبت بشه ولی هیچکس عظمتشو نفهمید.


چرا برای همه انقدر عادیه ؟؟ من حتی تو وایلدست دریمزمم نمی تونستم چنین کاری کنم.


بله , دارین درست حدس می زنین ؛ باید به من افتخار کنین و نوید فرداهای روشن و دانشمندی چیزی شدن بدین.


۷
آرزو ﴿ッ﴾
۲۰ اسفند ۲۱:۵۳
الآن شد کمی کمتر از  ۶۰+ ۳۶ نفر!
 ما به تو افتخار می‌نماییم سارا، ای دانشمندِ آینده! :))

پاسخ :

:)))))))))
تو کا
۲۰ اسفند ۲۳:۰۰
آورین دخمل خوب و نازنین :دی

پاسخ :

:))))))
حس پیش دبستانی بودن بهم دست داد :)))
بلاگر آرام
۲۱ اسفند ۰۹:۴۸
وای بابا ایول:) من تاحالا زیستو صد نزدم

پاسخ :

منم (البته جز الان)
لیمو ترش🍋
۲۱ اسفند ۱۳:۵۲
زیست 100!!!!
عالیع عالییییی! واقعا ی چیزی میشی:))

پاسخ :

مرسییییی :)))
Fa E||a
۲۱ اسفند ۱۸:۳۸
براووو
باشد که دفه ی دیگه فیزیکو صد بزنی (برای من فیزیک صد زدن ینی خیییلی)

پاسخ :

باشه :)))
Mission Blue
۲۱ اسفند ۲۰:۵۷
:)))

من به تو مفتخرم^__^
منتظر 100 درصد های بعدی هستم=)

پاسخ :

:))))))
باشه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان