286

خدایا , من دارم تمام تلاشمو می کنم که خوددار و خوش برخورد و به همه لبخند زن و مردم دار باشم.تو عم یه لطفی کن و تمام اینایی که تمام تماسای غیرضروری و مزخرفشونو تو اتوبوس میزارن , از بین ببر.و بدون که این فقط خواسته ی من نیست.

۳
جو لیک
۱۸ اسفند ۲۳:۰۲
تلاشت بیهوده س. دنیا به ما "مرگ به این زندگی" اندیش ها هم نیاز داره دلبندم. به سوی تاریکی برگرد.
اسمایلی خانم هاویشام.

پاسخ :

باید روحیات دیگه رو هم تجربه کرد
هر چند باهات موافقم ، این روشنایی و مردم داری و اینا کم کم داره انرژیمو می گیره
بر می گردم به همون تاریکی و برج زهرماری :)))

فرارى
۱۹ اسفند ۱۹:۲۵
بنده با این خانوم هستم خدایا. صفشون از هر جا شروع میشه، منم تو صف بشمر!

پاسخ :

بیا ، اینم یکی از اون هزاران نفر
Fa E||a
۲۱ اسفند ۱۸:۳۵
دو نقطه هق هق 

پاسخ :

...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان