285

اگه منو از اول مهر به بعد می خوندید , احتمالا اینو بیشتر می فهمین :

شاید باورتون نشه ولی من امروز متوجه شدم دینیمو دوس دارم , با تمام حرص هایی که خوردم براش , با تموم اون عذابایی که سرش تحمل کردم و ... تمام رنج و غمش که برای من زیادی بود جدا

من جدا دوسش دارم و جدا یه بخش مهم از سومه و این خیلی احساس عجیب و قشنگیه.


پ.ن : البته هنوزم با تک تک جملاتش مخالفم ولی امیدوارم درک کنین چی می گم.

۲
آرزو ﴿ッ﴾
۱۷ اسفند ۲۳:۱۳
درک نکردم متاسفانه ولی احساس عجیب و قشنگ رو درک میکنم جدای از اینکه نسبت به چی این حس رو داری.

پاسخ :

کلا من به چیزای عجیبی علاقه پیدا می کنم , تو تنها نیستی :))
بانو :)
۱۷ اسفند ۲۳:۲۱
منم درک نکردمش،
چون واقعا از کتابای این نظام آموزشی و خودش بیزارم.
ولی باید حس جالبی باشه :)

پاسخ :

منم هیچوقت هیچوقت حتی ذره ای قبولش نکردم ولی موضوع اینه که من نمی تونم از چیزی واسه یه مدت طولانی متنفر باشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان