279

من به صبا حسودیم میشه.

جلد چار بچه های بدشانس رو داره می خونه.و هیجان زده اس.به قدری که امروز صبح که از خواب بیدار شد ، حدودا دو ساعت تو تختش داشت می خوند در حالی که از گرسنگی در شرف کما بود.


وقتی من بچه بودم ، کسی نبود که چیزایی رو که می خوندم تحت نظر داشته باشه و بهم پیشنهاد بده چی رو بخونم ، کِی بخونم یا کلا هر چی.و این واقعا فاجعه بار بود.چون من آنی شرلی رو از جلد چار ، هری پاتر رو از شاهزاده ی دورگه و بچه های بدشانس رو نمی دونم از کجا شروع کردم. شاید بگین "یه دختر هشت ساله باید اونقدر باهوش باشه که بفهمه هر چیزی از یک شروع میشه" ... و راستش من باهاتون کاملا موافقم ولی مثه این که من واقعا بچه ی احمقی بودم.و به خاطر همینه که من مثه بقیه شیفته ی هری پاتر نیستم (البته این که مردم هی ادامه اش میدن و فیلم می سازن هم بی تاثیر نیست) و خب بچه های بدشانس رو هم در عین دوست داشتن نمی پرستم و البته آنی شرلی کلا یه قضیه ی جداس.


الان صبا واقعا خوشبخته به نظرم.انیمیشنای تیم برتونو می بینه و جزیی از بچگیش شدن.بچه های بدشانس رو می خونه و نمی دونم خودش می فهمه چقدر شبیه کلاوسه یا نه.شهر اشباح و قلعه ی هاول رو می بینه و هری پاتر رو (البته از جلد یک) می خونه.


من عمیقا بهش حسودیم میشه.

۲
• عالمه •
۱۲ اسفند ۱۵:۰۲
درکت می‌کنم جانم. من نه کسی بهم می‌گفت چی بخونم و ببینم، نه اطرافم از اینجور آدما بود. اگرم کتاب می‌خوندن کتابای مذهبی بود! ته تهش من توی دوران بچگی "قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب" و کتاب جک و چیستان خوندم! انیمیشنم اصن نمی‌دونستم چیه! کارتون مورد علاقه‌م فوتبالیستا بود. میتونست عمرم خیلی بهتر بگذره ولی خب هنوز کلی راه مونده :)

پاسخ :

تو خونه ی ما کتابای کافکا و شریعتی و پائولو کوییلو و اینا بود ، هیچکس از ژانر فانتزی خوشش نمیومد و نمیاد :))
اوهوم ولی یه سری چیزا برای یه دوره ی خاص خوبه
جو لیک
۲۱ اسفند ۱۹:۴۹
من هری پاتر رو از جام آتش و محفل ققنوس جلد یک شروع کردم. بعد زندانی آزکابان رو خوندم، بعد با ترتیب نامشخصی دو کتاب اول رو، بعد ناگهان فهمیدیم محفل ققنوس سه جلده(!!) و اونا رو خوندیم، و زان پس بقیه ش به ترتیب :|
برای خانواده ما فقط مهم بود که من یه چیزی دارم می خونم و این خوبه کلاس داره:دی
الان البته توپ و تشر می زنن که چرا انقدر رمان، چرا مثلا جامعه شناسی غرب نه :|

پاسخ :

خدایااااااا ، این حتی وحشتناک تره :))))
:)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان